Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Δεν Πάμε Πουθενά»

Παρακάτω θα διαβάσετε το κείμενο που συντάξανε μαζί καθηγητές και φοιτητές του ΤΕΙ Ιόνιων Νήσων, για το σχέδιο "Αθήνα". Αξίζει την προσοχή σας.


Με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ καταργούνται οι Δημόσιες Σχέσεις στην Ελλάδα. Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας στο Αργοστόλι συγχωνεύεται με άλλο άσχετο που έχει τίτλο: «ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ» και έδρα το Μεσολόγγι.

Η συγχώνευση αυτή είναι παράλογη αφού το syllabus μαθημάτων των υπό συγχώνευση τμημάτων ΔΕΝ περιλαμβάνει τα γνωστικά αντικείμενα του δικού μας τμήματος όπως πολιτική επικοινωνία, κοινωνιολογία, δημοσιότητα ΜΜΕ, Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένες Δημόσιες Σχέσεις, Κοινωνία και ΜΜΕ και άλλα.

Αποδοχή του σχεδίου συνεπάγεται…
Κατάργηση του διδακτικού αντικειμένου των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα.
Υποβάθμιση του πτυχίου των ήδη αποφοιτησάντων, αφού δεν θα υπάρχει πλέον αμιγές Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα.
Ανασφάλεια και απογοήτευση για τους φοιτητές, οι οποίοι δεν γνωρίζουν ποια μαθήματα θα τους αναγνωριστούν στο νέο πτυχίο.
Παράλογη παύση ενός τμήματος με μεγάλη ζήτηση, άριστη υλικοτεχνική υποδομή και ιδιόκτητα κτίρια.
Ολέθρια μετακίνηση 1.000 φοιτητών (μόνο από το Αργοστόλι) και άλλων 7.000 από άλλα μέρη της Ελλάδας στο Μεσολόγγι, τη στιγμή που είναι γνωστό ότι το Μεσολόγγι αδυνατεί να φιλοξενήσει τόσο κόσμο.

Πλήρη καταστροφή της οικονομικής ζωής του Αργοστολίου.
Με βάση τα ανωτέρω προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα…
Οι φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία, που να πάνε να σπουδάσουν; Σε ιδιωτικές σχολές ή σε εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού;
Τα χρήματα που έχουν δοθεί για την αναβάθμιση του τμήματος και την ορθή του λειτουργία του τμήματος, πάνε χαμένα;
Γιατί απαιτούν από εμάς να σπουδάσουμε κάτι διαφορετικό από αυτό που είχαμε επιλέξει μέσω πανελληνίων εξετάσεων;
Με ποια λογική καταργούνται οι Δημόσιες Σχέσεις στην Ελλάδα;

Με εκτίμηση οι Καθηγητές και ο Σύλλογος Φοιτητών.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη