Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο δρόμος προς την επαγγελματική εξέλιξη

Γράφει ο Μάρκος ΣμυρνάκηςΕίστε ένας από τους τυχερούς σημερινούς εργαζόμενους στην Ελλάδα, αλλά μετά από τόσο χρόνια παροχής τον υπηρεσιών σας έχετε μείνει ιεραρχικά στάσιμος; Τότε σίγουρα δεν έχετε ακούσει αυτό που λένε ότι «η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς».
 
Για να απαλλαγείτε από την εργασιακή απάθεια, σε μία υγιείς επιχείρηση θα πρέπει να καταφέρετε διαφοροποιηθείτε από το σύνολο. Όταν οι ενέργειες σας αποσπούν την προσοχή των ανωτέρων σας ή αποτελούν λύσεις και νέες οδούς για τον εργοδότη σας, τότε μόνο είστε πολύ κοντά στην προαγωγή σας. 



Γίνετε τολμηρός -η, μη διστάζετε να ρισκάρετε. Το ρίσκο προκαλεί ένα δυσμενές ενδεχόμενο, το οποίο συνήθως θεωρείτε παρακινδυνευμένο. Σήμερα αποδεικνύετε μέσα από διάφορες έρευνες ότι, οι επιτυχημένοι επαγγελματίες ρισκάρουν και προκαλούν οι ίδιοι τα οφέλη τους. Αν μέχρι σήμερα δεν είχατε την επιθυμητή εξέλιξη, τότε σκεφτείτε την καριέρα σας με έναν διαφορετικό τρόπο, έτσι ώστε να φτάσετε τον στόχο σας.


Τέρμα οι αναβολές λοιπόν.

Σύμφωνα με ακόμα μία έρευνα αυτά που αναβάλλουμε δεν είναι εκείνα τα οποία δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε, αλλά εκείνα τα οποία φοβόμαστε να αντιμετωπίσουμε. Εμπιστευτείτε τον εαυτό σας και δείξτε θάρρος, αντιμετωπίστε τις φοβίες σας. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται μια αίσθηση δυναμισμού, αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης την οποία θα εξαργυρώσετε αργότερα όταν θα χρειαστεί να αντιμετωπίσετε μια μεγαλύτερη πρόκληση με επιτυχία, αφού ως γνωστόν όσο μεγαλύτερη θέση, τόσο περισσότερες ευθύνες και προκλήσεις.

Δείξτε εμπιστοσύνη στην κρίση σας, εκφράστε τι είναι καλό και τι περιττό για την επιχείρηση στην οποία εργάζεστε, πως εσείς μπορείτε να συμβάλλετε στο καλό της επιχείρησης. Προσπαθήστε να προνοήσετε τους κινδύνους. Κάντε κινήσεις οι οποίες θα αναδείξουν την δημιουργικότητα και την πρόληψή που κατέχετε ως επαγγελματίες. 

Μην χάνετε τον έλεγχο αποσπώντας την προσοχή σας σε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, για να μην μειωθεί και η ποιότητα της δημιουργικότητας σας και χάνοντας τον κύριο στόχο σας.



 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη