Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λασιθίου για την συμμετοχή μαθητών σε ρατσιστική επίθεση στον Άγιο Νικόλαο

Με φρίκη και αποτροπιασμό ενημερωθήκαμε για τη Ρατσιστική επίθεση σε μετανάστη πακιστανικής υπηκοότητας έξω από το σχολικό συγκρότημα στον Ξηρόκαμπο Αγ. Νικολάου. Το χειρότερο είναι ότι αρκετοί από τους συμμετέχοντες στην επίθεση, είναι μαθητές των σχολείων της περιοχής, τους οποίους αναγνώρισε ο παθών. Αξιοσημείωτες είναι και οι παρατηρήσεις των ιατρών του νοσοκομείου, ότι τα τραύματα καταδεικνύουν δολοφονική επίθεση.


Τέτοιες επιθέσεις δεν έχουν γίνει πρώτη φορά στην περιοχή και προκαλούν έντονη ανησυχία.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λασιθίου καταδικάζει ομόφωνα και απερίφραστα τέτοιες ενέργειες βίας και μισαλλοδοξίας. Το μόνο που καταφέρνουν είναι, αντί να δείξουν ποιος είναι το πραγματικό αίτιο της κρίσης που βιώνουμε, αντιθέτως αποπροσανατολίζουν και καλύπτουν τους υπευθύνους της κρίσης. Επίσης δημιουργούν ρήγματα στις τοπικές κοινωνίες, εξυπηρετώντας με τον καλύτερο τρόπο το κοινό έγκλημα και τους πραγματικά ωφελημένους από την κρίση. Είναι γεγονός ότι τέτοιες «ομάδες» έχουν σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιηθεί για να κλείσουν στόματα και να αποτρέψουν εργαζομένους να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους, καλύπτοντας εργοδότες που αρνούνται να τους πληρώσουν.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λασιθίου συναισθανόμενο τις ευθύνες της εκπαιδευτικής κοινότητας καλεί όλους τους σχετικούς με την εκπαίδευση φορείς να συνεργαστούν για τη διοργάνωση, μετά την έναρξη των μαθημάτων με τη νέα χρονιά, εκδηλώσεων και παρεμβάσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία με αντιρατσιστικό και αντιφασιστικό περιεχόμενο καθώς και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση της διείσδυσης της φασιστικής λογικής και ιδεολογίας στη νεολαία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ