Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Linkedin: Το εργαλείο της επαγγελματικής σας δικτύωσης!

Έθελ Αγγελάτου,
εξωτ. συνεργάτιδα kariera.gr
 
Τα εργαλεία της δουλειάς σας αποτελούν κυρίως τα μέσα που επιταχύνετε και βελτιστοποιείτε την απόδοσή σας. Σε περίπτωση όμως που βρίσκεστε σε κατάσταση ανεργίας (και όχι αεργίας) και δεδομένου ότι θα χρειαστεί να διαχειριστείτε αυτή ως πλήρη απασχόληση, το συγκεκριμένο εργαλείο μπορεί να σας βοηθήσει τόσο προς επαγγελματική δικτύωση, αλλά και ως μέσο εύρεσης εργασίας. Αρκεί να γνωρίζετε τις οδηγίες χρήσης του!

Τι είναι το Linkedin;
Στα σημερινά δεδομένα της κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης, μια αχτίδα φωτός παρουσιάζεται σωτήρια στα χέρια ποικίλων χρηστών του διαδικτύου. Ένα εργαλείο επαγγελματικής δικτύωσης, το οποίο παρερμηνεύεται συχνά με τη χρησιμότητα του Facebook (γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης), με τις δράσεις του όμως να τείνουν εμφανώς σε επαγγελματικές παρά κοινωνικές. Το Linkedin σήμερα, με επίσημη παρουσία στα διαδικτυακά δρώμενα από τον Μάιο του 2003 και δείκτη αύξησης μελών 2 νέοι χρήστες/δευτερόλεπτο, μετρά παγκοσμίως πάνω από 175 εκατομμύρια μέλη σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές.


Ποια είναι τα μέλη του Linkedin;
Εντός μεγάλης «δεξαμενής» υπάρχουν αφανείς ήρωες, ανενεργά μέλη (λόγω έλλειψης χρόνου ή άγνοιας δυνατοτήτων χρήσης), αλλά και ηλεκτρονικά δραστήριοι χρήστες, έτοιμοι να αξιοποιήσουν ευκαιρίες στο «e-διάβα» τους. Ασφαλώς, επιλέξτε την τελευταία κατηγορία! Άνεργοι, φοιτητές, στελέχη, γραφεία Ευρέσεως Εργασίας και τμήματα Ανθρώπινου Δυναμικού βρίσκουν κοινό σημείο αναφοράς, το νέο αυτό τάπητα προοπτικών.

Τι περιβάλλον σας περιμένει – ποια εμπόδια αναιρούνται;
Ο συγκεκριμένος διαδικτυακός τόπος συγκεντρώνει μεγάλο ποσοστό υψηλόβαθμων στελεχών, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα μέλη να χτίσουν ποιοτικές επαγγελματικές σχέσεις με άτομα που μπορούν να τους περάσουν στο επόμενο βήμα της καριέρας τους. Έκαστο μέλος μπορεί να συνδεθεί και να επικοινωνήσει με επαγγελματίες της αγοράς, να ερευνήσει νέους πιθανούς ορίζοντες και να αποκτήσει πρόσβαση προς άτομα ή τμήματα εταιρείων που ασκούν σημαντική επιρροή στο εταιρικό γίγνεσθαι κάθε οργανισμού. Η επιτυχία ξεκινάει δηλαδή, από την είσοδο! Αναιρούνται λοιπόν, σε μεγάλο ποσοστό, εμπόδια πρόσβασης που στέκονταν σαν φύλακες πύλης και ανοίγονται μονοπάτια για να γνωρίσετε άμεσα τον επόμενο εργοδότη ή συνεργάτη σας. Μη διστάσετε να αξιοποιήσετε όσα εργαλεία ταιριάζουν στο προφίλ σας και προσφέρονται για να διαφημιστείτε και να προβληθείτε σωστά.

Πώς χρησιμεύει το Linkedin;
Η χρήση του λειτουργεί κυρίως ως ηλεκτρονική επαγγελματική κάρτα, με περαιτέρω επιλογές εξωστρέφειας και διαφάνειας. Δηλαδή, προσφέρει σε ηλεκτρονικό επίπεδο δυνατότητες δικτύωσης, ενημέρωσης, πρόσβασης και κατ' επέκταση, εύρεσης εργασίας. Αν κάποιος σας ζητήσει επαγγελματική κάρτα, μπορείτε να διευκρινίσετε την Linkedin ταυτότητά σας, ή και να συνδεθείτε στο κινητό μέσω ανάλογης εφαρμογής. Το site λειτουργεί επιπλέον σαν πηγή πληροφοριών για ανάγνωση άρθρων (ηλεκτρονικός τύπος) σε διάφορους τομείς, ανάρτηση και κοινοποίηση θεμάτων, λήψη ενημέρωσης για τα τεκταινόμενα της αγοράς/οικονομίας, τις μεταβάσεις σημαντικών στελεχών και λοιπών πληροφοριών. Όλα αυτά παύουν να ενδιαφέρουν μόνο δημοσιογράφους και υπεύθυνους επιλογής στελεχών, όντας χρήσιμα εργαλεία για κάθε χρήστη σε αναζήτηση εργασίας. Είναι σημαντικό στην εποχή που διανύουμε, να μαθαίνουμε εξελίξεις που μπορούμε εύστοχα να αξιοποιήσουμε. Ποσοστό άλλωστε, άνω του 60% των μελών, απαρτίζεται από επαγγελματίες που λαμβάνουν καίριες αποφάσεις σε θέσεις κλειδιά... γιατί να μην τους χρίσουμε συμμάχους;

Όλα τα παραπάνω αποτελούν μια σύντομη, κατατοπιστική αναφορά στις δυνατότητες του Linkedin ως μέσο επαγγελματικής δικτύωσης. Συνήθως, ότι δεν γνωρίζουμε επαρκώς, τείνουμε να διστάζουμε να το χρησιμοποιούμε, πόσο μάλλον να εξαντλούμε τις δυνατότητες που μας παρουσιάζονται.

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη