Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νοσταλγοί


Του Κώστα Σκηνιώτη
Ποιητή & μέλος της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών

Το Πολυτεχνείο ζει, και δεν μπορούν να το αμαυρώσουν άνθρωποι που το μπόι τους δεν φτάνει ούτε μέχρι τα γόνατα της ιστορίας του λαού και της χώρας.



Η τελευταία προκλητική, ανιστόρητη και επαίσχυντη ενέργεια της μαύρης νύχτας, με την ανάρτηση των αφισών για το Πολυτεχνείο, δεν είναι ούτε περίεργη ούτε ανεξήγητη πράξη.


Είναι η φυσική συνέχεια και συνέπεια της θεωρητικής άποψης, της «ιδεολογίας» και της πρακτικής της ηγεσίας της «οργάνωσης» αυτής, καθώς και του σκληρού πυρήνα των «οπαδών» της.

Είναι γνωστοί νοσταλγοί της δικτατορίας του 1967, των κάθε λογής δικτατόρων πριν από το 1967, αλλά είναι και γνωστοί οπαδοί και νοσταλγοί του εθνικοσοσιαλισμού - φασισμού - ναζισμού που έπνιξε δυο φορές στο αίμα την Ευρώπη.

Δεν μιλάμε για ένα τμήμα παρασυρμένων ανθρώπων, οι οποίοι σε αυτή την περίοδο της σκληρής κρίσης και φτώχειας, νιώθουν σύγχυση και περιστασιακά στρέφονται προς τέτοιου είδους μορφώματα και οργανώσεις.

Το ίδιο συνέβη και την περίοδο της δεκαετίας του 40, όπου οι άνθρωποι που στράφηκαν στον εθνικοσοσιαλισμό - φασισμό ούτε γνώριζαν, ούτε μπορούσαν να διανοηθούν, τα εκατομμύρια νεκρών που θα έρχονταν, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης που θα έρχονταν, τις καταστροφές που θα έρχονταν, τα ποτάμια του αίματος που θα έρεαν.

Οι νοσταλγοί αυτοί, που ανάρτησαν τις προσβλητικές αυτές αφίσες, χρησιμοποιούν ως ρητορική και άλλοθι, το περίφημο πλέον σχήμα «τα δεινά της χώρας από τη μεταπολίτευση και μετά».
Η αλήθεια όμως είναι ότι από το 1974 μέχρι και σήμερα η χώρα έχει ζήσει την πιο μακριά περίοδο ηρεμίας, ειρήνης και Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας.


Στην περίοδο αυτή ένα μεγάλο αποκλεισμένο τμήμα του πληθυσμού βγήκε στο φως και στην επιφάνεια της ζωής, αποκτήθηκαν δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, κατακτήθηκε το 5θήμερο και το 8ωρο, κατακτήθηκε η άδεια, κτίστηκε το ΙΚΑ, το Εθνικό Σύστημα Υγείας, η πρόσβαση στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση, η πρόσβαση στη δυνατότητα για στέγη και πολλές άλλες μεγάλες κοινωνικές κατακτήσεις.

Ασφαλώς πολλά δεν έγιναν και πολλά έγιναν λάθος. Ειδικά από μια χρονική περίοδο και μετά. Σήμερα δε, είμαστε σε μια περίοδο αντιμεταρρυθμίσεων σε βάρος των εργαζομένων. Οι αλλαγές στη δεκαετία του 90 στη Σοβιετική Ένωση, και η σημερινή βαθιά κρίση του συστήματος είναι βασικές αιτίες για τα συμβαίνοντα σήμερα στη χώρα, στην Ευρώπη, παγκόσμια.

Η απάντηση στα κακώς κείμενα, δεν είναι η επιστροφή στα πριν από τη μεταπολίτευση. Δηλαδή πού να επιστρέψουμε; Στη χούντα; Στους διωγμούς της Αριστεράς; Στα κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα; Στον Εμφύλιο Πόλεμο; Στους Παγκόσμιους Πολέμους; Στη Δικτατορία του Μεταξά;

Αυτά υπήρχαν πριν από το 1974, και αυτά ίσως ονειρεύονται οι νοσταλγοί αυτών των ιδεών.
Η λύση είναι πολιτική, είναι το άνοιγμα του δρόμου για τη Δημοκρατία και τον Σοσιαλισμό, είναι η προάσπιση της κοινωνικής ευημερίας, είναι η ειρηνική συνύπαρξη μεταξύ των λαών.


Το Πολυτεχνείο, ήταν - είναι και θα είναι μια χρυσή σελίδα της ελληνικής ιστορίας, που συμπύκνωσε την αντιδικτατορική δράση του λαού μας.

Το Πολυτεχνείο ζει, και δεν μπορούν να το αμαυρώσουν άνθρωποι που το μπόι τους δεν φτάνει ούτε μέχρι τα γόνατα της ιστορίας του λαού και της χώρας.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη