Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το έργο επαναλαμβάνεται… ιδιωτικοποιήσεις

Από τον Μάρκο Σμυρνάκη

Όπως έχετε παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα στις ειδήσεις του vimapr.blogspot.gr , υπάρχει ελλιπής σχολιασμός σχετικά με την πολιτική επικαιρότητα.
Αυτό συμβαίνει διότι αν ανατρέξετε σε παλαιότερες ειδήσεις σε κάθε αρχείο πολιτικής επικαιρότητας, θα δείτε την ιστορία να επαναλαμβάνεται. Κύρια κομβικά σημεία αποτελούν οι φράσεις «επόμενη δόση», «επώδυνα μέτρα», «Τρόικα» «Παραμονή στο ευρώ» κλπ. Αντίθετα τότε, όπως και σήμερα, λάμπει δια της απουσίας της η φράση «υγιής ποιοτική ζωή του Έλληνα».  Για ακόμα μια φορά σήμερα, η Τρόικα μας ζητάει δεσμεύσεις και εγγυήσεις για τα νέα επώδυνα μέτρα, εάν θέλουμε να λάβουμε την επόμενη δόση βοηθείας.
Φαίνεται πως με την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής του Έλληνα, την κατάργηση των εργατικών δικαιωμάτων, την διάλυση της υγείας, της παιδείας και ότι άλλο πρέπει να εξασφαλίσει ένα  «Κράτος» στους πολίτες του, η Ελλάδα θα πάει μπροστά. Αφού όπως δείχνουν οι πολιτικοί ηγέτες, για ακόμα μια φορά θα σκύψουν το κεφάλι και θα χαιρετίσουν και αυτά τα μέτρα, ακολουθώντας την ίδια πολιτική.
Ετοιμαστείτε λοιπόν για την επόμενη χρόνια, έρχονται πολλοί φόροι (μέχρι και πτυχίου), πολλές ιδιωτικοποιήσεις φωτιά, μειώσεις μισθών - συντάξεων, κατάργηση ταμείου και ποιος ξέρει τι άλλα, μέχρι τότε…


ιδιωτικοποιήσεις
Τα ΜΜΕ αναδιατυπώνοντας τον λόγο των πολιτικών, προβάλουν ως σανίδα σωτηρίας τις ιδιωτικοποιήσεις. Αλλά καλό είναι να γνωρίζουμε ότι η σανίδα μας κρατάει στην επιφάνεια της θάλασσας, αλλά δεν μας προστατεύει από τα επικίνδυνα ψάρια του βυθού. Τι θέλω να πω; Είναι πολύ απλό, όταν ιδιωτικοποιήσεις κερδοφόρες επιχειρήσεις (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ) τότε ως κράτος χάνεις έσοδα, πράγμα που σημαίνει ότι θα στερηθείς από την υγεία την παιδεία και από όπου αλλού χρειαστεί.
Τραγικό παράδειγμα: φανταστείτε πόσο ωραίο θα είναι το σύστημα υγείας, όταν τα νοσοκομεία ιδιωτικοποιηθούν και πρέπει σε κάθε επίσκεψή μας ή έκτακτη ανάγκη να πληρώνουμε την περίθαλψη μας. Το ερώτημα είναι, θα έχουμε να πληρώσουμε; Την στιγμή που ο μισθός σε αντίθεση με το ποσοστό της ανεργίας θα μειωθεί, την στιγμή όπου θα πρέπει να πληρώνουμε τους φόρους, έτσι ώστε να μειωθεί το έλλειμμα  εσόδων που θα δημιουργηθεί από τις ιδιωτικοποιήσεις.
Οι Έλληνες Πολιτικοί σε συνεργασία με την ΕΕ, πειραματίζονται και βρίσκονται ήδη πολύ κοντά στην ανακάλυψη μιας νέας ανθρώπινης γενιάς «Ελληνάρας ο τραπεζίτης», ο οποίος μπορεί να παράγει χρήματα και χωρίς δουλειά.
Ωστόσο και οι επεμβάσεις στο εργασιακό, σε ιδιωτικό και δημόσιο φορέα, οφείλονται στην δημιουργία χαμηλών εργατικών χεριών. Κάτι τέτοιο ενισχύει τις ιδιωτικοποιήσεις, ποιος δεν θα θελήσει να αγοράσει την ΔΕΗ, όπου έχει μονοπώλιο, και να απασχολεί εργαζομένους, οι οποίοι θα αμείβονται με 400 Ε ή και λιγότερα. Ποια ευρωπαϊκή Εταιρεία  δεν θα δημιουργήσει εργοστάσιο παραγωγής στην χώρα μας όταν οι μισθοί είναι τόσο χαμηλοί;
Γι άλλη μια φορά πάντως η Ελλάδα, γράφει ιστορία. Βρίσκεται υπό τα χέρια κατακτητών, μόνο που αυτή τη φορά το όπλο τους είναι το χρήμα. Ωστόσο οι κατακτητές μελετώντας την ιστορία μας, θα δουν ότι, οι Έλληνες ξέρουν από επανάσταση!!!!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη