Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο «πράσινος τουρισμός» της Ελλάδας στην έκθεση του Λονδίνου

Η καμπάνια για τα Green Key ξενοδοχεία της Ελλάδας, αλλά και για τις Γαλάζιες Σημαίες, ξεκίνησε από την World Travel Market του Λονδίνου, την Παγκόσμια Εκθεση Τουρισμού. Στελέχη της βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας και τουριστικοί πράκτορες, σχολίασαν θετικά την πρωτοβουλία, σημειώνοντας ότι ο "πράσινος τουρισμός" είναι αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες τάσεις της αγοράς, όπως μετουσιώνεται στις οικολογικές ευαισθησίες του σύγχρονου επισκέπτη.

Η οργανώτρια εταιρεία της καμπάνιας, North Events, αναφέρει ότι καμία άλλη χώρα στο παρελθόν δεν έχει επιχειρήσει να παρουσιάσει συνολικά το "πράσινο" τουριστικό προφίλ της όπως η Ελλάδα, και το γεγονός αυτό απέσπασε τα θετικότερα σχόλια και
συγχαρητήρια.

Η παρουσίαση έγινε με stand μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ. Εκεί διανεμήθηκαν τα περιοδικά "Green Tourism in Greece" με όλα τα Green Key ξενοδοχεία της Ελλάδας και τις Γαλάζιες Σημαίες των μαρίνων, με πλούσια ρεπορτάζ από την BIO Kouzina, συνεντεύξεις και άρθρα από στελέχη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας. Επίσης -για πρώτη φορά- δόθηκαν στους επισκέπτες της έκθεσης, χάρτες με όλες τις Γαλάζιες Σημαίες στην Ελλάδα.

Μεγάλοι χορηγοί της καμπάνιας είναι οι TUI Fritidsresor, o Apollo Kuoni, η SAS Scandinavian Airlines και ο ΕΟΤ.

Επόμενος "σταθμός" της καμπάνιας είναι το 1ο Συνέδριο για τον Πράσινο Τουρισμό της Ελλάδας στην Στοκχόλμη, στις 22 Νοεμβρίου 2012, ακολουθούμενο από μια τριήμερη προώθηση με κεντρικό περίπτερο στο Gallerian, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Στοκχόλμης. Στην συνέχεια, θα "μεταφερθεί" στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού Reiselivsmessen Νορβηγίας, ΜΑΤΚΑ Φινλανδίας, Ferie For Alle Δανίας και ITB Berlin Γερμανίας, για να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2013 με παρουσίαση στην "Πράσινη Πρωτεύουσα" της Ευρώπης, τη Ναντ της Γαλλίας.

Υπενθυμίζεται, ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό και γαστρονομία.

Πηγή:
TravelDailyNews

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ