Ο «πράσινος τουρισμός» της Ελλάδας στην έκθεση του Λονδίνου

Η καμπάνια για τα Green Key ξενοδοχεία της Ελλάδας, αλλά και για τις Γαλάζιες Σημαίες, ξεκίνησε από την World Travel Market του Λονδίνου, την Παγκόσμια Εκθεση Τουρισμού. Στελέχη της βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας και τουριστικοί πράκτορες, σχολίασαν θετικά την πρωτοβουλία, σημειώνοντας ότι ο "πράσινος τουρισμός" είναι αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες τάσεις της αγοράς, όπως μετουσιώνεται στις οικολογικές ευαισθησίες του σύγχρονου επισκέπτη.

Η οργανώτρια εταιρεία της καμπάνιας, North Events, αναφέρει ότι καμία άλλη χώρα στο παρελθόν δεν έχει επιχειρήσει να παρουσιάσει συνολικά το "πράσινο" τουριστικό προφίλ της όπως η Ελλάδα, και το γεγονός αυτό απέσπασε τα θετικότερα σχόλια και
συγχαρητήρια.

Η παρουσίαση έγινε με stand μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ. Εκεί διανεμήθηκαν τα περιοδικά "Green Tourism in Greece" με όλα τα Green Key ξενοδοχεία της Ελλάδας και τις Γαλάζιες Σημαίες των μαρίνων, με πλούσια ρεπορτάζ από την BIO Kouzina, συνεντεύξεις και άρθρα από στελέχη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας. Επίσης -για πρώτη φορά- δόθηκαν στους επισκέπτες της έκθεσης, χάρτες με όλες τις Γαλάζιες Σημαίες στην Ελλάδα.

Μεγάλοι χορηγοί της καμπάνιας είναι οι TUI Fritidsresor, o Apollo Kuoni, η SAS Scandinavian Airlines και ο ΕΟΤ.

Επόμενος "σταθμός" της καμπάνιας είναι το 1ο Συνέδριο για τον Πράσινο Τουρισμό της Ελλάδας στην Στοκχόλμη, στις 22 Νοεμβρίου 2012, ακολουθούμενο από μια τριήμερη προώθηση με κεντρικό περίπτερο στο Gallerian, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Στοκχόλμης. Στην συνέχεια, θα "μεταφερθεί" στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού Reiselivsmessen Νορβηγίας, ΜΑΤΚΑ Φινλανδίας, Ferie For Alle Δανίας και ITB Berlin Γερμανίας, για να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2013 με παρουσίαση στην "Πράσινη Πρωτεύουσα" της Ευρώπης, τη Ναντ της Γαλλίας.

Υπενθυμίζεται, ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό και γαστρονομία.

Πηγή:
TravelDailyNews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου