Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων

Δελτίο Τύπυ από τους "Minoistas" για την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων
Κυριακή 18/11/2012


Αυτή την Κυριακή 18 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, σας καλούμε να ενώσουμε τις φωνές μας για μία ημέρα διαμαρτυρίας ενάντια στα τροχαία ατυχήματα. Η Περιφέρεια Κρήτης, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, εθελοντικές ομάδες και ενεργοί πολίτες του Ηρακλείου, όλοι μαζί, συμμετέχουμε στην διαμαρτυρία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης "Ασφαλής Κρήτη".

Την Κυριακή από τις 9:00 το πρωί, σας περιμένουμε στην πλατεία του Αγίου Τίτου για μία διαφορετική διαμαρτυρία από τους Minoistas. Φέρτε μαζί σας ένα ζευγάρι παπούτσια. Όσα ζευγάρια συγκεντρωθούν θα τοποθετηθούν στο πραύλειο της εκκλησίας και κάθε ζευγάρι θα αντιπροσωπεύει ένα από τα θύματα της ασφάλτου. Το χώρο θα σηματοδοτεί ένα πανό με τα ονόματα των θυμάτων που χάθηκαν φέτος.

Στη συνέχεια, 10:30-11:30, θα ακολουθήσει ειδική προβολή της εκπομπής του Σταύρου Θεοδωράκη  "Πρωταγωνιστές" με θέμα τα τροχαία ατυχήματα. Η ειδική προβολή θα είναι υπο την επιμέλεια του συμβούλου δημοσίων σχέσεων Μάρκου Σμυρνάκη. Ελάτε στην αίθουσα Καστελλάκη στο Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου (ΕΒΕΗ).

Τη σκυτάλη στις δράσεις της ημέρας θα λάβει η ποδηλατοπορεία που θα ξεκινήσει στις 12:00 από τα Λιοντάρια. Η ποδηλατοπορεία διοργανώνεται σε συνεργασία με την Critical Mass. Την ίδια ώρα όσοι δεν ακολουθήσουν την ποδηλατοπορεία, θα μπορούν να συμμετέχουν στη δράση "Ένα αυτοκόλλητο, που ενώνει τις φωνές μας: «ΌΧΙ άλλο αίμα στην άσφαλτο»", την οποία συντονίζει η Περιφέρεια Κρήτης και σε προκαθορισμένα σημεία της πόλης μας θα μοιράζονται από τους εθελοντές τα σχετικά αυτοκόλλητα. Η μέρα θα κλείσει με το συμβολικό άναμμα περίπου 350 κεριών (ρεσό) στην πλατεία Ελευθερίας, στη μνήμη των θυμάτων που χάθηκαν στην άσφαλτο την προηγούμενη χρονιά.

Ως κίνημα ενεργών πολιτών, οι Minoistas, θα δώσουμε το 'παρών' και θα υποστηρίξουμε ένθερμα την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, ελπίζοντας να περάσουμε το μήνυμα της ασφαλούς οδήγησης και της υπευθυνότητας που πρέπει να μας διακρίνει είτε οδηγούμε αυτοκίνητο, είτε μοτοσυκλέτα, είτε ποδήλατο. Γιατί να έχουμε τόσες ψυχές χαμένες στην άσφαλτο άδικα; Πρέπει να μάθουμε να λέμε OXI στο Αλκοόλ, OXI στη χρήση Κινητού, OXI στην υπερβολική Ταχύτητα. Να λέμε ΝAI μόνο στη Ζώνη Ασφαλείας, στο Κράνος και στη συνειδητή προσοχή στο δρόμο.

Σύμφωνα με ενημέρωση από το Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α. και στατιστικά στοιχεία της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Κρήτης, μόνο το μήνα Μάιο του 2012 σημειώθηκαν 25 τροχαία δυστυχήματα, 3 εκ των οποίων ήταν θανατηφόρα! Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων ήταν: οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, παραβίαση των ορίων ταχύτητας, απόσπαση προσοχής του οδηγού, χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση και παραβίαση της προτεραιότητας. (Πηγή: www.esyprota.gr)

Να σας ενημερώσουμε τέλος ότι την Κυριακή το πρωί, στα πλαίσια της ημέρας θα πραγματοποιηθεί επιμνημόσυνη δέηση στον Ιερό Ναό του Αγίου Τίτου, χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Κρήτης. Ενώ, επίσης, θα προκηρυχθεί ανοικτός διαγωνισμός ζωγραφικής απεικόνισης μηνύματος για την οδική ασφάλεια σε δημοτικά σχολεία του νησιού μας, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης και το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Περιφέρειας Κρήτης «Europe Direct».

Σας περιμένουμε όλους την Κυριακή στο κέντρο του Ηρακλείου! Είναι η πρώτη φορά που λέμε ότι δεν πρέπει να λείψει κανείς...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ