Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κανένας Δήμος της Κρήτης στην "Ελληνογερμανική Συνέλευση" του κ. Φουχτελ

Εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο είμαστε μάρτυρες της κατ’ ευφημισμό «ελληνογερμανικής συνέλευσης». Πρόκειται για έναν νέο θεσμό, γερμανικής εμπνεύσεως, με τον οποίο επιχειρείται να περιοριστεί η δικαιολογημένη οργή του σκληρά δοκιμαζόμενου ελληνικού λαού για την ανθελληνική στάση της κας Μέρκελ και του κ. Σόιμπλε, μια στάσης που στρέφεται τελικά εναντίον και της Ευρώπης. Με κύριο μοχλό τον Υφυπουργό Φούχτελ, ο οποίος είναι εντεταλμένος για την Ελλάδα (αλήθεια, τι προσβολή για τη χώρα μας!), η γερμανική πλευρά επιχειρεί συστηματικά την περαιτέρω διείσδυσή της στην οικονομική, πολιτική, πνευματική και κοινωνική ζωή της χώρας μας, υποσχόμενη δήθεν έργα, τεχνογνωσία και συμβουλές.


Δεν μας λένε όμως όλη την αλήθεια: πέραν της ξεδιάντροπης προσπάθειας εξαγοράς συνειδήσεων ξεχάσανε να μας πούνε ότι όσα τάζουν δεν πρόκειται να τα χρηματοδοτήσει το γερμανικό δημόσιο, ως ένδειξη, έστω και τώρα της αλληλεγγύης τους, αλλά το ΕΣΠΑ, για τη διαχείριση του οποίου υπεύθυνο είναι το ελληνικό Δημόσιο. Δηλαδή θέλουν να κάνουν «μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα»! Αποκρύπτουν επίσης ότι μιλώντας για «έργα» και «ανάπτυξη», εννοούν το πώς θα βάλουν χέρι στον εθνικό μας πλούτο και τους φυσικούς μας πόρους με αντάλλαγμα αέρα κοπανιστό, δηλαδή «τεχνογνωσία, συμβουλές και ανταλλαγή καλών πρακτικών» (αληθεύει άραγε η φήμη ότι υψηλόβαθμα στελέχη της SIEMENS θα διδάξουν καλές πρακτικές για τη δημόσια διοίκηση;…).


Ωστόσο στο ζήτημα υπάρχει μία ακόμα, ίσως και πιο σημαντική, ιστορικά, ηθικά και πολιτικά διάσταση: μέσω διαφόρων μεθόδων, όπως είναι π.χ. η περιβόητη διαδικασία αδελφοποίησης ελληνικών και γερμανικών δήμων, επιχειρούν την αποδυνάμωση της ιστορικής μνήμης του ελληνικού λαού και την εξουδετέρωση της εθνικής προσπάθειας διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα. Ζητάνε και τα ρέστα αντί να ζητήσουν συγγνώμη, χωρίς υπεκφυγές και προσχήματα, για τα εγκλήματά τους κατά τη διάρκεια της Κατοχής και να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους προς την Ελλάδα και ιδιαίτερα τις αποζημιώσεις προς τις οικογένειες των θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας. Κάνουν όμως για μια ακόμη φορά λάθος: ο λαός μας τιμά τις παραδόσεις του, αντιστέκεται στις σειρήνες και δεν θα πάψει να αγωνίζεται για τη δικαίωση των θυμάτων και την καταβολή των γερμανικών οφειλών.


Ας μην ξεχνάμε: η Κρήτη, έδωσε το βαρύτερο φόρο αίματος στον αγώνα για την ελευθερία κι έχει τα περισσότερα Ολοκαυτώματα σε όλη την Ελλάδα κατά τη διάρκεια της Κατοχής. Κανείς Δήμος και φορέας από την Κρήτη, και πολύ περισσότερο κανείς μαρτυρικός δήμος δεν πρέπει να δώσει το παρών σ’ αυτή την ανθελληνική και προσβλητική για την Ιστορία μας «συνέλευση».Καλούμε τον Περιφερειάρχη, τους Δημάρχους μας, και ιδίως τους Δημάρχους των Μαρτυρικών Δήμων και τον Κρητικό Πρόεδρο του Δικτύου Μαρτυρικών Δήμων, αλλά και όλους τους έλληνες πολίτες να απέχουν απ’ αυτή τη συνέλευση του αίσχους.


Τιμούμε τον γερμανικό λαό, επιθυμούμε την ειρήνη, τη φιλία και τη συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας, αλλά ξεκαθαρίζουμε ότι η φιλία και η συνεργασία των χωρών πρέπει να έχει ως θεμέλια την ειλικρίνεια, την αμοιβαιότητα και την αλληλεγγύη. Ως απόδειξη της ειλικρινούς και έμπρακτης μεταμέλειας του γερμανικού κράτους για όσα δεινά προκάλεσε στη χώρα μας απαιτούμε την καταβολή των αποζημιώσεων και επανορθώσεων που μας οφείλει και οι οποίες ούτε παραγράφονται ούτε λησμονούνται.



Με τιμή,
Αριστομένης Α. Συγγελάκης

Πρόεδρος της Ένωσης Θυμάτων Ολοκαυτώματος Δήμου Βιάννου
Δημοτικός Σύμβουλος Βιάννου








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.