Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμβουλές για τη Σύνταξη και αποστολή Βιογραφικού Σημειώματος.

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας

 Σε αυτό το κείμενο θα διαβάσετε μερικές συμβουλές για την σύνταξη και την αποστολή του Βιογραφικού σας.

 Η σύνταξη Βιογραφικού

Φροντίστε να γράψετε απλά, έτσι ώστε ο αναγνώστης του βιογραφικού σας να μην το κατατάξει στην μάζα με τα κουραστικά βιογραφικά σημειώματα. Χρησιμοποιείτε μικρές φράσεις, έτσι ώστε να μην ξεπεράσετε 2 με 3 σελίδες Α4. Η Δομή του πρέπει να χωρίζεται σε ευδιάκριτες και αυτόνομες ενότητες, όπως
·         Πάντα πρώτα, εμφανίζονται τα προσωπικά μας στοιχεία,
·         ενώ στην συνέχεια ο στόχος μας
·         οι σπουδές,
·         επαγγελματική εμπειρία,
·         γλώσσες,
·         δεξιότητες,
·         σεμινάρια,
·         διακρίσεις

Η σειρά και οι τίτλοι μπορούν να αναδιαμορφωθούν κατάλληλα, ανάλογα κάθε φορά με τον παραλήπτη. Η Θέση που στοχεύετε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Ενώ θα ήταν καλό να παραλείπετε τις προηγούμενες θέσεις εργασίας σας, εάν δεν περιγράφετε τα επιτεύγματα σας σε αυτές. Για κάθε προηγούμενη θέση σας να αναφέρετε αναλυτικά τις αρμοδιότητες σας και το έργο σας. Ενώ τα πιστοποιητικά σας θα πρέπει να αναγράφονται ομοίως με το πρωτότυπο.


Σας συνιστώ πριν αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στις εταιρείες, να το δώσετε σε άτομα που εμπιστεύεστε την άποψη τους, και να απαιτήσετε την κρητική τους .

Η αποστολή του Βιογραφικού:

Δεν πρέπει να στέλνετε το βιογραφικό σας με ομαδική αποστολή, ούτε με κρυφή κοινοποίηση. Πρέπει να κάνετε ξεκάθαρο ότι απευθύνεστε σε ένα μοναδικό παραλήπτη. Για να εντοπίσετε τους παραλήπτες, θα χρειαστεί να κάνετε μια έρευνα στο διαδίκτυο για το ποιές επιχειρήσεις χρειάζονται τις υπηρεσίες σας, ασχέτως εάν είναι καλυμμένη ή όχι . Μόλις δημιουργήσετε τον κατάλογο με αυτές τις επιχειρήσεις, ταξινομήστε τις ανάλογα με το ποιές θεωρείτε πως είναι πιο κοντά στις προσδοκίες σας .
Στην συνέχεια θα ήταν καλό να ενημερωθείτε για το ιστορικό και τις λειτουργίες των επιχειρήσεων που σας ενδιαφέρουν. Χτίζοντας το προφίλ τους. Αυτό το κομμάτι θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα να προσαρμόσετε το βιογραφικό σας ανάλογα με το ύφος και τις ανάγκες τις επιχείρησης.

Πριν πατήσετε την αποστολή επιβεβαιωθείτε ότι, έχετε επισυνάψει το αρχείο του βιογραφικού σας και γράψτε ένα σύντομο κείμενο με απόλυτη ακρίβεια ποιά θέση ζητάτε, γιατί και τι μπορείτε να προσφέρετε (οφέλη της επιχείρησης από την πρόσληψη σας)


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη