Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

JUMPING FISH FESTIVAL



Η COSMOTE παρουσιάζει για τρίτη συνεχή χρονιά το Jumping Fish Festival την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου στο Fuzz Club, εγκαινιάζοντας δυναμικά το συναυλιακό χειμώνα με δύο σημαντικές μετακλήσεις από το εξωτερικό, αλλά και τους ανερχόμενους καλλιτέχνες που διακρίθηκαν όλο το 2012 με τα Jumping Fish Songs τους στο www.jumpingfish.gr σε ένα αδιαφιλονίκητα groovy μουσικό διήμερο.


Οι The Heavy, η βρετανική απάντηση στους Black Keys με τον εκρηκτικό ήχο και την southern αυθεντικότητα , και η Macy Gray, μια από τις μεγαλύτερες και πιο ξεχωριστές φωνές των 00s που συνεχίζει την παράδοση σπουδαίων ερμηνευτριών από τα 50s και 60s, θα είναι οι headliners στις 23 και 24 Νοεμβρίου, αντίστοιχα. Με σημαία τους την παγκόσμια επιτυχία “How You Like Me Now”, που έχει ακουστεί από τους τίτλους αρχής του Entourage μέχρι τη διαφημιστική καμπάνια προεδρικού υποψηφίου στις αμερικάνικες εκλογές μέχρι το μπαράκι της γωνίας, οι The Heavy καταφτάνουν στην Ελλάδα με εκκωφαντικό buzz, ενώ η Macy Gray αποτελεί σταθερή αξία που επιστρέφει φέτος όχι μόνο ως τραγουδίστρια, αλλά και ως ηθοποιός στο πλευρό της Nicole Kidman στο πολυσυζητημένο “The Paperboy” που κυκλοφορεί στην Ελλάδα λίγες μέρες πριν την εμφάνισή της στο Jumping Fish Festival.


Οι The Heavy και η Macy Gray θα πλαισιώνονται από τα τέσσερα ονόματα που αναδείχθηκαν αυτή τη χρονιά από το Jumping Fish με τα τραγούδια τους: την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, η Idra Kayne (ερμηνεύτρια του Jumping Fish SongDont Walk Away”) και οι Bangies (δημιουργοί του Jumping Fish Song “Αυτά τα Χρόνια”) θα προθερμάνουν τη σκηνή πριν τον καταιγισμό των The Heavy, ενώ το Σάββατο 24 Νοεμβρίου το έδαφος για την Macy Gray θα προετοιμάσουν η Σοφία Κουρτίδου (που εγκαινίασε το θεσμό του Jumping Fish Song με το “Δανεικά Ιδανικά”) και η Ειρήνη Σκυλακάκη (που είναι η τρέχουσα ανακάλυψη του Jumping Fish με το “In The Light”).

          Τα εισιτήρια κοστίζουν 7 ευρώ (μονοήμερο) και 12 ευρώ (διήμερο) και η προπώληση έχει ξεκινήσει στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και στο www.boxoffice.gr.

          H COSMOTE μέσω του Προγράμματος Jumping Fish συνεχίζει να στηρίζει συστηματικά τη νέα γενιά Ελλήνων καλλιτεχνών και να συμμετέχει ενεργά στα μουσικά δρώμενα με συναυλίες καλλιτεχνών διεθνούς φήμης με εξαιρετικά προσιτό εισιτήριο.

          Επισκεφτείτε  καθημερινά το www.jumpingfish.gr για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το φεστιβάλ, να έχετε πρόσβαση σε αποκλειστικό οπτικοακουστικό υλικό, αλλά και να κερδίσετε προσκλήσεις.


Ακολουθεί αναλυτικά το line up του Jumping Fish Festival:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ  
THE HEAVY
IDRA KAYNE
 BANGIES

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
MACY GRAY
 ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ

*** Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ***

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
7 ευρώ (μονοήμερο)
12 ευρώ (διήμερο)

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΠΩΛΟΥΝΤΑΙ:
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ – WWW.BOXOFFICE.GR

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
MTV || ΕΝ ΛΕΥΚΩ 87.7 || BEST 92.6 || ΜΕΛΩΔΙΑ 99.2
 RED FM 96.3 || PEPPER 96.6


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.