Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανοιχτή επιστολή προς τον κ. Σαμαρά και την κα Μέρκελ


Από τον Κο Πρόεδρο, Αριστομένη Συγγελάκη.
Εκ μέρους της ΕΝΩΣΗΣ ΘΥΜΑΤΩΝ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΙΑΝΝΟΥ.
 
"Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Α. Σαμαρά και την Καγκελάριο της Ο.Δ.της Γερμανίας κα Α. Μέρκελ"

Η επίσκεψη της Γερμανίδας Καγκελαρίου στην Ελλάδα είναι μία μοναδική ευκαιρία να εκφρασθεί η φιλία και η αλληλεγγύη των δύο λαών, όχι στο πλαίσιο αφηρημένων δηλώσεων κενών περιεχομένου, ως είθισται σε ανάλογες περιπτώσεις.
Η συνεχής επίκληση των υποχρεώσεων της Ελλάδας προς τους δανειστές της δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αποσιωπήσει τις απαράγραπτες οφειλές της Γερμανίας προς την Ελλάδα, οφειλές που επί εβδομήντα χρόνια η Γερμανία είτε αρνείται να αναγνωρίσει είτε αρνείται να ικανοποιήσει.
Οι επανορθώσεις για την καταστροφή των βασικών υποδομών, το κατοχικό δάνειο, η επιστροφή των κλαπέντων αρχαιολογικών θησαυρών και οι αποζημιώσεις των θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας αποτελούν προϋπόθεση για την επαναθεμελίωση των σχέσεων των δύο χωρών σε βάση ισοτιμίας, ειλικρίνειας και ουσιαστικής και όχι προσχηματικής αλληλεγγύης.
Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας Α. Σαμαράς οφείλει να επισημάνει στην Καγκελάριο Μέρκελ ότι οι καταστροφικές συνέπειες της Γερμανικής Κατοχής ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την πολιτική, οικονομική, τεχνολογική και κοινωνική υστέρηση της χώρας μας.
Στην Γερμανίδα Καγκελάριο Μέρκελ πρέπει να ομολογήσουμε ότι όντως η Ελλάδα έχει πρόβλημα με τα οικονομικά της στοιχεία, αλλιώς δεν θα της είχε διαφύγει ότι το ύψος των γερμανικών οφειλών υπερβαίνει κατά πολύ το μέγεθος του συνολικού χρέους της χώρας μας. Της θυμίζουμε επίσης ότι το μεταπολεμικό γερμανικό οικονομικό θαύμα και η πρόσφατη ενοποίηση της Γερμανίας στηρίχθηκαν και στην ανοχή του ελληνικού λαού.
Η Ένωση Θυμάτων Ολοκαυτώματος Δήμου Βιάννου, ως θεματοφύλακας της ιερής μνήμης των 401 θυμάτων του μαύρου Σεπτέμβρη του 1943, απαιτεί την απόδοση των αποζημιώσεων ως απόδειξη της έμπρακτης μεταμέλειας του γερμανικού κράτους αλλά και ως βάση για τη θεμελίωση μίας νέας ελπιδοφόρας περιόδου για τους δύο λαούς και την κοινή μας ευρωπαϊκή πορεία.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ