Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαζικές παραιτήσεις στρατιωτικών για οικονομικούς λόγους


“Καταιγίδα” παραιτήσεων στις Ένοπλες Δυνάμεις.Σύμφωνα με τα μηνύματα που φθάνουν από μονάδες όλης της χώρας όλο και πεισσότερα στελέχη έχουν εκδηλώσει τη πρόθεση να υποβάλουν παραίτηση και πολλά ήδη έχουν παραιτηθεί.

Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί είναι το κείμενο της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ηπείρου,που υπογράφει ο ανθυπολοχαγός Βασίλης Γκαβαρδίνας

Από παντού καταφθάνουν μηνύματα ότι επίκειται μεγάλο πλήθος παραιτήσεων στις ένοπλες δυνάμεις από στελέχη κυρίως μικρόβαθμα που λόγω των περικοπών δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στα έξοδα τους. Αλήθεια είναι δυνατόν δημόσιοι υπάλληλοι να παραιτούνται; Έχει ξανασυμβεί στην ιστορία του δημοσίου τομέα; Υπάρχει άλλος κλάδος υπαλλήλων, δημόσιων και ιδιωτικών, που εν μέσω κρίσης να επιλέγουν να εγκαταλείψουν την εργασία τους; Γιατί συμβαίνει λοιπόν αυτό;




Η απάντηση είναι πολύ απλή. Η φύση του λειτουργήματός μας απαιτεί αυξημένα έξοδα καθ’όλη τη διάρκεια του εργασιακού μας βίου. Το ενοίκιο, για παράδειγμα, είναι ένα κόστος που απορροφά το ¼ του μισθού μας. Μα θα πει κάποιος όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, όταν προσλαμβάνονται, τοποθετούνται πολλές φορές σε κάποια περιοχή μακριά από της οικογενειακή τους εστία. Φυσικά και συμβαίνει αυτό, αλλά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν τη δυνατότητα , αν θέλουν , να επιλέξουν να μείνουν στην περιοχή αυτή για όλη τους τη ζωή άρα να προβούν στην αγορά μιας μόνιμης κατοικίας εκεί.

Επίσης όλοι όσοι τοποθετούνται σε δυσπρόσιτες ή παραμεθόριες περιοχές έχουν το δικαίωμα να συλλέγουν μόρια και με το πέρασμα κάποιον χρόνων να μετατεθούν στην περιοχή μόνιμης κατοικίας τους. Έτσι λοιπόν όσο χαμηλός και να είναι ο μισθός ενός πρωτοδιοριζόμενου υπαλλήλου , αυτός υπομένει τις δυσκολίες γιατί έχει την προοπτική σε 2 η 3 χρόνια να επιτύχει το στόχο του, δηλαδή τη μετάθεσή του στη περιοχή της προτίμησής του.

Ο στρατιωτικός όμως δεν έχει αυτή τη δυνατότητα. Είναι υποχρεωμένος να μετακινείται συνεχώς σε όλη την Ελλάδα, Άρα το ενοίκιο είναι ένα μόνιμο έξοδο που πραγματικά κατατρώει τον μισθό και στερεί πόρους από τον προϋπολογισμό της οικογένειας.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Η υποχρεωτική ανεργία της συζύγου και η αδυναμία για δεύτερη εργασία( λόγω των απαγορευτικών νόμων αλλά και του ακανόνιστου ωραρίου εργασίας) στερεί τη δυνατότητα από τον συνάδελφο να συμπληρώσει το χαμένο εισόδημά του. Έτσι λοιπόν ο στρατιωτικός οδηγείται στην απόγνωση. Αν τα χρήματα που παίρνεις δεν σου φτάνουν για να ζήσεις τι θα κάνεις; Θα εγκαταλείψεις την εργασία σου και θα επιστρέψεις στην πατρογονική σου εστία να κάνεις μια νέα αρχή. Αλλά είναι αυτό λύση;

Όχι συνάδελφοι, αυτό δεν είναι λύση. Δεν πρέπει οι στρατιωτικοί να γίνουν τα μόνα θύματα της κρίσης. Όπως οι εκπαιδευτικοί, οι υπάλληλοι των υπουργείων, οι δημοτικοί και νομαρχιακοί υπάλληλοι, ακόμα και οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα, έτσι και μείς πρέπει να μείνουμε στις θέσεις μας και να παλέψουμε.

Έστω και μία παραίτηση ενός συναδέλφου (ενός ακόμα φτωχού παιδιού που θα οδηγηθεί στην ανεργία) θα είναι μια ήττα για όλους μας, και θα πρέπει να το πάρουμε προσωπικά. Να βοηθήσουμε τους συναδέλφους μας αν αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και να δώσουμε στους αποφασίζοντες να καταλάβουν ότι η παραίτηση στρατιωτικών δεν είναι λύση αλλά πλήγμα για την άμυνα της χώρας και επομένως για την εθνική ασφάλεια.

Πλέον ο ελληνικός λαός έχει καταλάβει ότι το παραμύθι, που κόντευε να γίνει επικρατούσα άποψη, και μιλούσε για προνομιούχους και υψηλά αμειβόμενους στρατιωτικούς έχει τελειώσει. Εδώ και λίγο καιρό, χάρη στην εξωστρέφειά μας και το άνοιγμα μας στα Μ.Μ.Ε. καταρρίψαμε και αυτόν τον μύθο. Ο ελληνικός λαός έμαθε την αλήθεια και απαιτεί αποκατάσταση των μισθών και του κύρους των εγγυητών της εθνικής ανεξαρτησίας.

Να μην επιτρέψουμε σε καμία περίπτωση συναδέλφοί μας να εγκαταλείψουν τη στρατιωτική οικογένεια λόγω ανέχειας. Είναι ανήθικο. Θα έχει ανεξέλεγκτα αποτελέσματα. Δεν θα είμαστε για ακόμα μια φορά εμείς τα θύματα. Όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να τα καταφέρουμε”.

"Καταιγίδα" παραιτήσεων

Όπως είχε ήδη γράψει το
onalert.gr, ;oποιος αξιωματικός μπορεί δεν το σκέφτεται δεύτερη φορά: φεύγει.

Στη Διαύγεια οι σχετικές αποφάσεις αποδοχής των παραιτήσεων πληθαίνουν, αλλά το ερώτημα είναι αν αυτό το κύμα φυγής απασχολεί την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του ΥΕΘΑ.

Τα στελέχη που φεύγουν επιλέγουν τη παραίτηση κυρίως επειδή δεν πιστεύουν ότι υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα ελπίδας για βελτίωση της κατάστασης και προτιμούν την έξοδο από την υπηρεσία.

Για να μην κρυβόμαστε: είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι απ΄ αυτούς θα βρουν απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα, αφού οι στρατιωτικοί ακόμη είναι περιζήτητοι -είναι και καλοί και φθηνοί- και βέβαια θα είναι “μαύρη απασχόληση”, μετά τους περιορισμούς που έχουν θέσει οι “εγκέφαλοι-φωστήρες” των μέτρων κατά των αποστράτων.




Πηγή: onalert.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.