Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κέρδισε τη Συνέντευξη, η θέση σου ανήκει!!!

Συνέντευξη εργασίας – Επαγγελματικό ραντεβού.

 
                                                            Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
                                                                       Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων

Όταν καλούμαστε να παραβρεθούμε σε μια συνέντευξη εργασίας, πρέπει να έχουμε, πλήρη αντίληψη, του ποιος μας καλεί και με ποιον σκοπό. Επίσης πρέπει να ξέρουμε τι είναι αυτό που μπορούμε συγκεκριμένα να του προσφέρουμε. Δυστυχώς Σε μία συνέντευξη εργασίας, δεν έχουμε ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση. Μέσα σε πολύ λίγα λεπτά, ο υπεύθυνος προσωπικού, κατευθύνοντας την συνέντευξη καλείτε να σχηματίσει ένα πλήρες προφίλ για τον κάθε συνεντευξιαζόμενο, καταλήγοντας έτσι στους ικανότερους και την δεύτερη φάση.

 Σκεφτείτε θετικά!Η θέση σας ανήκει. Αφήστε όλους τους προβληματισμούς σας έξω από την εταιρεία. Σκεφτείτε όμορφες εικόνες. Δείξτε θάρρος, δύναμη και αυτοπεποίθηση.



Επαγγελματική εικόνα!

Η πρώτη μας επαφή είναι οπτική. Καλώς ή κακός, η εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στην συνέντευξη εργασίας, αλλά και στην προσέλκυση ενός αγνώστου. Χαμογελάστε ελεύθερα, δείξτε ότι δεν σας τρομάζει η θέση.



Προσοχή όμως, δεν χρειάζεται να ξεκαρδιστείτε στα γέλια, ούτε να χαμογελάτε άσκοπα, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να φανεί στο πρόσωπο σας αμηχανία η ειρωνεία. Όσο αφορά τις στιλιστικές σας επιλογές, θα πρέπει να ντυθείτε έτσι όπως θα άρμοζε στην θέση που θα θέλατε να φτάσετε. Πολλές φορές αυτή η στρατηγική, σας οδηγεί στο να κρύβετε αυτό που ήσασταν μέχρι εκείνη την στιγμή. Ωστόσο για να μπείτε στην διαδικασία της «μεταμόρφωσης» με δική σας βούληση, ψυχολογικά ερμηνεύεται ως μετάλλαξη σε αυτό που θα θέλατε να είστε.


Χειραψία

 Η χειραψία συγκαταλέγεται στις κινήσεις αυτές του σώματος που πιο ανοιχτά από άλλες ‘ομολογούν’ τα στοιχεία χαρακτήρα των προσώπων που την μοιράζονται, μια κίνηση αναγκαστικά αμφίδρομη, ασχέτως αν ένα από τα δύο πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτήν έχει πιο έντονη συμμετοχή ή πρόθεση. Στην περίπτωση μας μην διστάσετε να σφίξετε το χέρι. Μην ξεχνάτε όμως ότι δεν θέλετε να το σπάσετε, το ιδανικό θα είναι να χρησιμοποιήσετε όση δύναμη σας ασκείτε. Και εφόσον μπορείτε μην τον αφήσετε να γυρίσει την χειραψία με το χέρι του προς τα επάνω, γιατί έτσι θα σας επιβληθεί. Ενώ το τέλος της χειραψίας θα αφήσετε να το ορίσει ο μελλοντικός σας συνεργάτης, τραβώντας το αυτός πρώτος. Εκτός φυσικά αν έχει διαβάσει το ίδιο άρθρο και χρησιμοποιεί την ίδια στρατηγική.

 

Η συνέντευξη.

Είναι λογικό ότι σε αυτό το κομμάτι θα κληθείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις που σκοπεύουν να σας «ξεσκεπάσουν». Θα γίνουν ερωτήσεις που αφορούν την προσωπική σας ζωή, το κοινωνικό σας επίπεδο, την επαγγελματική σας εξέλιξη, ίσος και τα μελλοντικά σας σχέδια. Όλα αυτά προσπαθήστε να τα προσαρμόσετε ώστε να μπορούν να συνδυαστούν άψογα με την κενή θέση που διεκδικείτε. Όπως φυσικά θα κάνει και ο υπεύθυνος προσωπικού, δηλαδή θα προσαρμόσει τις απαντήσεις σας στο προφίλ του κατάλληλου υποψήφιου για την θέση.




Πηγή: http://msmirnakis.blogspot.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ