Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξανά στις 21 εξυπνότερες πόλεις του κόσμου το Ηράκλειο

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Δήμος Ηρακλείου κατάφερε να συμπεριληφθεί στο κατάλογο με τις 21 πιο έξυπνες (ψηφιακά)πόλεις του κόσμου αποσπώντας άλλη μια διεθνή διάκριση με βάση την αξιολόγηση τουΟργανισμού Intelligent Community Forum (ICF) που εδρεύει στη Νέα Υόρκη
 
Φέτος, πέντε (5) ευρωπαϊκές πόλεις απολαμβάνουν την διάκριση αυτή ενώ απ’ αυτές, ΜΟΝΟ το Ηράκλειο και η Oulu της Φινλανδίας εμφανίζονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που ήταν στην περσινή λίστα όπως η Βαρκελώνη και η Φρανκφούρτη δεν βρίσκονται στην φετινή κατάταξη.
Ο κύριος λόγος που το Ηράκλειο κατάφερε να διακριθεί σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας δύσκολης εποχής για τη χώρα μας είναι:
üΤο πλήθος των ποιοτικών ψηφιακών υπηρεσιών
ü Οι υποδομές ευρυζωνικότητας
ü Η ύπαρξη ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων

Πέρα από αυτούς τους βασικούς άξονες, η αξιολόγηση βασίζεται και σε ένα διαφορετικό θέμα κάθε χρόνο. Το θέμα φέτος εξετάζει την σχέση μεταξύ της καινοτομίας και απασχόλησης.
Θα ακολουθήσει δεύτερο στάδιο αξιολόγησης μέχρι τον Ιανουάριο του 2013 στο οποίο από τις 21 πόλεις θα επιλεχθούν οι 7 «εξυπνότερες από αυτές, και τον Ιούνιο του 2013 θα επιλεχθεί η«εξυπνότερη» πόλη του κόσμου.
 
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη