Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μόλις 19 εκ. € εισέπραξε το ΥΠΟΙΚ απο την την περιβόητη λίστα των μεγαλοοφειλετών του δημοσίου

Μόλις 19 εκατομμύρια ευρώ κατάφερε, μέχρι σήμερα, να εισπράξει το υπουργείο Οικονομικών από την περιβόητη λίστα των μεγαλοοφειλετών του δημοσίου έναντι συνολικής ληξιπρόθεσμης οφειλής 13 δισ. ευρώ. Έγγραφο του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη αναφορικά με την πορεία είσπραξης των ληξιπρόθεσμων οφειλών των οφειλετών που είχαν περιληφθεί στη λίστα των μεγαλοοφειλετών του δημοσίου διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης που είχε απευθύνει στο υπουργείο ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης.
 
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή για 1500 οφειλέτες, με οφειλές άνω των 5.000.000 ευρώ ανά οφειλέτη, στις υποθέσεις των οποίων ενέσκηψαν κατά προτεραιότητα οι ελεγκτικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, δημιουργήθηκαν 459 φάκελοι υποθέσεων ληξιπρόθεσμης οφειλής συνολικού ύψους 13.095.089.165,90 ευρώ. Εξ΄αυτών έχουν επιβληθεί 134 κατασχέσεις εις χείρας τρίτων, 143 υποθέσεις είναι σε πτώχευση και 14 σε ειδική εκκαθάριση.

 
Στο σύνολο της ληξιπρόθεσμης οφειλής των 13 δισ. ευρώ, εισπράχθηκε μόλις ποσό 19.062.985,11 ευρώ. Διαγράφηκε ποσό 29.485.785,35 ευρώ, που αφορά πρόστιμα του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων για τα οποία εκδόθηκαν δικαστικές αποφάσεις καθώς και δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Σε αναστολή είσπραξης βρίσκεται το ποσό των 282.900.195 ευρώ.
 
Οι υποθέσεις των 1500 οφειλετών είχαν ανατεθεί σε 21 Ελεγκτές της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης του υπουργείου Οικονομικών και τα ανωτέρω αποτελέσματα έλαβαν χώρα στο διάστημα από 01.05.2012 έως 31.08.2012.
Ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης έχει επισημάνει ότι στην κοινή γνώμη επικρατεί η αντίληψη ότι η λίστα με τους 1740 μεγαλοοφειλέτες που κατατέθηκε στη Βουλή ένα χρόνο νωρίτερα από τον τότε υπουργό Οικονομικών, δόθηκε στη δημοσιότητα για επικοινωνιακούς λόγους και στην πραγματικότητα δεν κινήθηκαν οι νομικές διαδικασίες σε βάρος μεγαλοεπιχειρηματιών που οφείλουν στο δημόσιο ποσά σε δυσθεώρητα ύψη.
Διασταύρωση στοιχείων με τα εμβάσματα στο εξωτερικό
 
Ο κ. Μαυραγάνης ενημερώνει πάντως τον κ. Μιχελάκη ότι γίνεται επεξεργασία και διασταύρωση στοιχείων προκειμένου να διαπιστωθεί αν στους 1.500 μεγάλους οφειλέτες υπάρχουν φυσικά πρόσωπα, διοικούντες Νομικά Πρόσωπα και μέλη της οικογενείας τους (σύζυγοι και συγγενείς Α΄ βαθμού) οι οποίοι περιλαμβάνονται στο αρχείο μεταφοράς εμβασμάτων στο εξωτερικό, στο αρχείο τόκων καταθέσεων στο εξωτερικό και αν είναι ιδιοκτήτες ακινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
 
Ενδεχόμενο παραγραφής για τις δεκάδες offshore εταιρείες στο Κρανίδι
Την ίδια ώρα, μάχη με το χρόνο ώστε να μην παραγραφούν αξιόποινες πράξεις, φαίνεται ότι δίνουν οι ελεγκτικές υπηρεσίες προκειμένου να ρίξουν φως στις 184 offshore που εμφανίζονται να έχουν έδρα τη Δ.Ο.Υ. Κρανιδίου. Η Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου τον περασμένο Ιούνιο απέστειλε έγγραφο στο υπουργείο Οικονομικών με το οποίο δηλώνει ότι αδυνατεί να ελέγξει τις 184 offshore. Όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, στο στάδιο της δημοσίευσης βρίσκεται πλέον υπουργική απόφαση που αναθέτει στο Διαπεριφερειακό Ελεγκτικό Κέντρο Αθηνών, τη διενέργεια τακτικού φορολογικού ελέγχου και λοιπών φορολογιών όλων των ανέλεγκτων χρήσεων 161 offshore εταιρειών, οι υποθέσεις των οποίων παραγράφονται μέχρι 31.12.2012 και είναι ελεγκτικής αρμοδιότητας της Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου. Η έγγραφη απάντηση του υφυπουργού για τις offshore στο Κρανίδι, διαβιβάστηκε προς απάντηση ερώτησης που είχε καταθέσει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μανιάτης ζητώντας να ενημερωθεί για την πορεία των ελέγχων και για την αποτροπή της παραγραφής.
 
 
Πηγή: Eρτ3

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ