Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιώτα Νέγκα «…θα σε δω στην πλατεία Κοραή»

Ηράκλειο, Πλατεία Κοραή

Η Γιώτα Νέγκα ζωντανά στις εκδηλώσεις «…θα σε δω στην πλατεία Κοραή» Την Δευτέρα 27 Αυγούστου η Γιώτα Νέγκα έρχεται να μας καθηλώσει με τη φωνή της μοναδικό δείγμα τρυφερότητας και παραπόνου.
Για μία προσωπική συναυλία και με μία παλέτα αγαπημένων τραγουδιών με αποχρώσεις από τις καλύτερες στιγμές της ελληνικής μουσικής έρχεται στην πλατεία Κοραή τη Δευτέρα 27 Αυγούστου  η Γιώτα Νέγκα. Από τη μπαλάντα έως το κλασσικό λαϊκό και από τα τραγούδια της προσωπικής της δισκογραφίας και τους σύγχρονους τραγουδοποιούς έως τα παραδοσιακά ακούσματα, η απόσταση μικραίνει με την παρουσία μιας φωνής που αναμειγνύει τις λεπτές αποχρώσεις των συναισθημάτων με τις υψηλές ερμηνευτικές απαιτήσεις σε ένα μαγευτικό ηχητικό τοπίο σε μια συναυλία που οργανώνουν  «Το μήλο της Έριδος», «Ο Νότος», το «La Brasserie», το «Stone» και «Ο Αντίποδας» υπό την αιγίδα της Πρώτης Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Ηρακλείου.

Η Γιώτα Νέγκα μας καθήλωσε με τη φωνή της ήδη από το πρώτο πρώτο τραγούδι που ερμήνευσε. Το single του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου “Με τα μάτια κλειστά” που περιείχε και το ομότιτλο τραγούδι, έγινε η αφορμή για να γνωρίσουμε όλοι μία συναρπαστική φωνή με υπέροχο ηχόχρωμα και ταυτόχρονα μία ολοκληρωμένη ερμηνεύτρια, από τις καλύτερες των τελευταίων ετών.
Με στιβαρή και ουσιαστική ερμηνεία, που ξεκινά από τις σπουδαίες λαϊκές φωνές του παρελθόντος για να δώσει στη συνέχεια το δικό της ευδιάκριτο στίγμα σε ό,τι ερμηνεύει, η Γιώτα Νέγκα κατάφερε με τρεις μόλις προσωπικούς δίσκους και ελάχιστες συμμετοχές σε δίσκους σημαντικών δημιουργών, να θεωρείται ήδη μία εξαιρετική, αγαπημένη  ερμηνεύτρια.
Οι ζωντανές εμφανίσεις της στο πλευρό καταξιωμένων ερμηνευτών όπως η Ελένη Βιτάλη, ο Παντελής Θαλασσινός, η Ελένη Τσαλιγοπούλου, ο Κώστας Μακεδόνας, η Έλλη Πασπαλά, ο Μιλτιάδης Πασχαλίδης, ο Γιάννης Κούτρας κ.α. δημιούργησαν ιδιαίτερη αίσθηση ενώ ο Κώστας Λειβαδάς και ο Θοδωρής Γκόνης εμπιστεύθηκαν τη φωνή της για την μουσικοθεατρική παράσταση με τίτλο «Έχω άνθρωπο» που κυκλοφόρησε και σε δίσκο.
Στις προσωπικές καλοκαιρινές εμφανίσεις της η Γιώτα Νέγκα προτείνει ένα συναρπαστικό συναυλιακό πρόγραμμα, που θα ζωγραφίσει μοναδικά τις νύχτες μας!
Μαζί της οι μουσικοί: Άκης Μουχλιανίτης: πλήκτρα, Βαγγέλης Μαχαίρας: μπουζούκι, λαούτο και Βαγγέλης Κονταράτος: κιθάρες.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη