Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Αγίου Νικολάου

Γιατί να σπουδάσω στην ΑΣΤΕΑΝ;

- Θα λάβω τριετή άρτια τεχνική, επαγγελματική και θεωρητική εκπαίδευση στο νευραλγικό τομέα του τουρισμού
- Θα πραγματοποιήσω εννέα μήνες εποπτευόμενης και αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα
- Θα έχω σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση και γρήγορη επαγγελματική ανέλιξη

- Θα συμμετέχω σε επισκέψεις και ενημερωτικές ξεναγήσεις σε Οινοποιία, Ξενοδοχεία, Κρουαζιερόπλοια και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις
- Θα έχω δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής σε σύγχρονα τουριστικά δρώμενα και ανάλογες δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Νικολάου
- Θα παρακολουθήσω διαλέξεις και σεμινάρια στο πλαίσιο συναφών μαθημάτων
- Θα έχω πρόσβαση στην τράπεζα Αίματος της ΑΣΤΕΑΝ
- Θα συμμετέχω σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς επισιτιστικών εκδηλώσεων κ.α.
- Θα φιλοξενηθώ στην όμορφη και γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου που έχει εμπειρία σαράντα και πλέον χρόνων στον τουρισμό. Η ευρύτερη περιοχή είναι διεθνές κοσμοπολίτικο θέρετρο και φιλοξενεί τα πολυτελέστερα ξενοδοχεία της Ελλάδας.
Η λειτουργία της
Ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ) είναι ο πρώτος εξειδικευμένος φορέας τουριστικής εκπαίδευσης, που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1937 και παρέχει προγράμματα σπουδών σε διάφορα επίπεδα τα οποία συνδυάζουν θεωρητική, τεχνική και πρακτική εκπαίδευση υψηλού επιπέδου υπό την εποπτεία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η ΑΣΤΕΑΝ είναι η μία από τις δυο Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, που λειτουργεί ο ΟΤΕΚ στην πόλη του Αγίου Νικολάου από το 1995 παρέχοντας άρτια εκπαίδευση στην ειδικότητα της διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στόχος της Σχολής είναι η προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την τουριστική βιομηχανία.
Γνωρίζοντας ότι η αναβάθμιση του ελληνικού και γενικά του τουρισμού εξαρτάται από την άρτια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση όσων εργάζονται στο χώρο αυτό, το πρόγραμμα σπουδών και τα διαγράμματα ύλης προσαρμόζονται συνεχώς πάνω στις σύγχρονες απαιτήσεις του επαγγέλματος. Έτσι εξασφαλίζονται οι καλύτερες προοπτικές για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στον τουριστικό κλάδο. Μάλιστα οι απόφοιτοι της Σχολής έχουν απορρόφηση σχεδόν 100% και είναι περιζήτητοι στη στελέχωση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Προϋποθέσεις φοίτησης
και διαδικασία εισαγωγής
Οι προϋποθέσεις φοίτησης και η διαδικασία εισαγωγής των σπουδαστών ορίζονται από το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανάλογα με το εκάστοτε ισχύον Εθνικό Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα δε μαθήματα επιλογής που θα πρέπει ο υποψήφιος να δηλώσει για να εξετασθεί είναι μία ξένη γλώσσα.
Πρόγραμμα σπουδών
Η φοίτηση διαρκεί επτά εξάμηνα και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Κάθε εξάμηνο περιλαμβάνει δύο κύκλους σπουδών: το Θεωρητικό, που αρχίζει τον μήνα Οκτώβριο κάθε ακαδημαϊκού έτους και λήγει τον Ιούνιο του επομένου έτους περιλαμβάνοντας δύο διδακτικά εξάμηνα χειμερινό και εαρινό, και τον Πρακτικό (Πρακτική Άσκηση), που αρχίζει τον Ιούλιο και λήγει στο τέλος του μηνός Σεπτεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Πραγματοποιούνται συνολικά εννέα μήνες αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε επιλεγμένες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις 4 και 5 Αστέρων με τη μέριμνα και την εποπτεία της Σχολής.
Μαθήματα
Α΄ εξάμηνο: Εισαγωγή στον Τουρισμό, Μαγειρική, Εστιατοριακή Τεχνική, Υπηρεσία ορόφων, Οικονομικά Μαθηματικά, Αρχές Διοίκησης, Αρχές Οικονομικής. 
Β΄: Μαζική παραγωγή φαγητών, Μπαρ - Ποτά - Οινολογία, Εισαγωγή στους Η/Υ, Διαχείριση τροφίμων και Ποτών, Στατιστική Επιχειρήσεων, Γενικές Αρχές Λογιστικής. 
Γ΄: Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Μονάδων, Υπηρεσία Υποδοχής και Κρατήσεων, Τουριστική Οικονομία, Αρχιτεκτονική-Εξοπλισμός Ξενοδοχείων, Λογιστική εταιρειών, Στοιχεία Δικαίου, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Κοινωνιολογία και, Τουριστική Ψυχολογία. 
Δ΄: Τήρηση λογαριασμών πελατών, Μηχανοργάνωση Ξενοδοχείων, Τουριστική Γεωγραφία της Ελλάδας, Εργασιακές Σχέσεις, Αγγλική Τουριστική Ορολογία, Δεύτερη ξένη γλώσσα (Τουριστική Ορολογία). 
Ε΄: Τουριστικό Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Ξενοδοχειακή Νομοθεσία, Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Συντήρηση Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμών Ξενοδοχείων, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Επικοινωνία στον Τουρισμό, επιλογή ανάμεσα σε: Έρευνα Τουριστικής Αγοράς και Καταναλωτική Συμπεριφορά Τουρίστα. 
ΣΤ΄: Επαγγελματικός Τουρισμός, Προώθηση ξενοδοχειακού Προϊόντος, Ξενοδοχειακό Λογισμικό, Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό, Σεμινάριο Τελειοφοίτων, Ψυχαγωγία Ξενοδοχείων, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Ανάπτυξη και, Τουριστική Πολιτική. 
Ζ΄: Πτυχιακή Εργασία, Πρακτική Άσκηση.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ΑΣΤΕΑΝ, Τ.Θ. 70, Λατούς 25, 72100, Άγ. Νικόλαος, τηλ. 28410-28.565, 28.828, Fax. 28410-26.651, http://www,astean.edu.gr, email: asteangr@otenet.gr.

πηγή: anatolh.com

Σχόλια

  1. και να λέτε και την αλήθεια. ότι δηλαδή είναι μια αδιαβάθμιτη σχολή κατώτερη των ΤΕΙ και μη αναγνωρισμένη στο ΑΣΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης αμφισβητείται η αξιοκρατική διαδικασία επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού στη συγκεκριμένη σχολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .