Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Αγίου Νικολάου

Γιατί να σπουδάσω στην ΑΣΤΕΑΝ;

- Θα λάβω τριετή άρτια τεχνική, επαγγελματική και θεωρητική εκπαίδευση στο νευραλγικό τομέα του τουρισμού
- Θα πραγματοποιήσω εννέα μήνες εποπτευόμενης και αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα
- Θα έχω σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση και γρήγορη επαγγελματική ανέλιξη

- Θα συμμετέχω σε επισκέψεις και ενημερωτικές ξεναγήσεις σε Οινοποιία, Ξενοδοχεία, Κρουαζιερόπλοια και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις
- Θα έχω δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής σε σύγχρονα τουριστικά δρώμενα και ανάλογες δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Νικολάου
- Θα παρακολουθήσω διαλέξεις και σεμινάρια στο πλαίσιο συναφών μαθημάτων
- Θα έχω πρόσβαση στην τράπεζα Αίματος της ΑΣΤΕΑΝ
- Θα συμμετέχω σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς επισιτιστικών εκδηλώσεων κ.α.
- Θα φιλοξενηθώ στην όμορφη και γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου που έχει εμπειρία σαράντα και πλέον χρόνων στον τουρισμό. Η ευρύτερη περιοχή είναι διεθνές κοσμοπολίτικο θέρετρο και φιλοξενεί τα πολυτελέστερα ξενοδοχεία της Ελλάδας.
Η λειτουργία της
Ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ) είναι ο πρώτος εξειδικευμένος φορέας τουριστικής εκπαίδευσης, που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1937 και παρέχει προγράμματα σπουδών σε διάφορα επίπεδα τα οποία συνδυάζουν θεωρητική, τεχνική και πρακτική εκπαίδευση υψηλού επιπέδου υπό την εποπτεία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η ΑΣΤΕΑΝ είναι η μία από τις δυο Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, που λειτουργεί ο ΟΤΕΚ στην πόλη του Αγίου Νικολάου από το 1995 παρέχοντας άρτια εκπαίδευση στην ειδικότητα της διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στόχος της Σχολής είναι η προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την τουριστική βιομηχανία.
Γνωρίζοντας ότι η αναβάθμιση του ελληνικού και γενικά του τουρισμού εξαρτάται από την άρτια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση όσων εργάζονται στο χώρο αυτό, το πρόγραμμα σπουδών και τα διαγράμματα ύλης προσαρμόζονται συνεχώς πάνω στις σύγχρονες απαιτήσεις του επαγγέλματος. Έτσι εξασφαλίζονται οι καλύτερες προοπτικές για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στον τουριστικό κλάδο. Μάλιστα οι απόφοιτοι της Σχολής έχουν απορρόφηση σχεδόν 100% και είναι περιζήτητοι στη στελέχωση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Προϋποθέσεις φοίτησης
και διαδικασία εισαγωγής
Οι προϋποθέσεις φοίτησης και η διαδικασία εισαγωγής των σπουδαστών ορίζονται από το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανάλογα με το εκάστοτε ισχύον Εθνικό Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα δε μαθήματα επιλογής που θα πρέπει ο υποψήφιος να δηλώσει για να εξετασθεί είναι μία ξένη γλώσσα.
Πρόγραμμα σπουδών
Η φοίτηση διαρκεί επτά εξάμηνα και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Κάθε εξάμηνο περιλαμβάνει δύο κύκλους σπουδών: το Θεωρητικό, που αρχίζει τον μήνα Οκτώβριο κάθε ακαδημαϊκού έτους και λήγει τον Ιούνιο του επομένου έτους περιλαμβάνοντας δύο διδακτικά εξάμηνα χειμερινό και εαρινό, και τον Πρακτικό (Πρακτική Άσκηση), που αρχίζει τον Ιούλιο και λήγει στο τέλος του μηνός Σεπτεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Πραγματοποιούνται συνολικά εννέα μήνες αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε επιλεγμένες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις 4 και 5 Αστέρων με τη μέριμνα και την εποπτεία της Σχολής.
Μαθήματα
Α΄ εξάμηνο: Εισαγωγή στον Τουρισμό, Μαγειρική, Εστιατοριακή Τεχνική, Υπηρεσία ορόφων, Οικονομικά Μαθηματικά, Αρχές Διοίκησης, Αρχές Οικονομικής. 
Β΄: Μαζική παραγωγή φαγητών, Μπαρ - Ποτά - Οινολογία, Εισαγωγή στους Η/Υ, Διαχείριση τροφίμων και Ποτών, Στατιστική Επιχειρήσεων, Γενικές Αρχές Λογιστικής. 
Γ΄: Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Μονάδων, Υπηρεσία Υποδοχής και Κρατήσεων, Τουριστική Οικονομία, Αρχιτεκτονική-Εξοπλισμός Ξενοδοχείων, Λογιστική εταιρειών, Στοιχεία Δικαίου, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Κοινωνιολογία και, Τουριστική Ψυχολογία. 
Δ΄: Τήρηση λογαριασμών πελατών, Μηχανοργάνωση Ξενοδοχείων, Τουριστική Γεωγραφία της Ελλάδας, Εργασιακές Σχέσεις, Αγγλική Τουριστική Ορολογία, Δεύτερη ξένη γλώσσα (Τουριστική Ορολογία). 
Ε΄: Τουριστικό Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Ξενοδοχειακή Νομοθεσία, Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Συντήρηση Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμών Ξενοδοχείων, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Επικοινωνία στον Τουρισμό, επιλογή ανάμεσα σε: Έρευνα Τουριστικής Αγοράς και Καταναλωτική Συμπεριφορά Τουρίστα. 
ΣΤ΄: Επαγγελματικός Τουρισμός, Προώθηση ξενοδοχειακού Προϊόντος, Ξενοδοχειακό Λογισμικό, Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό, Σεμινάριο Τελειοφοίτων, Ψυχαγωγία Ξενοδοχείων, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Ανάπτυξη και, Τουριστική Πολιτική. 
Ζ΄: Πτυχιακή Εργασία, Πρακτική Άσκηση.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ΑΣΤΕΑΝ, Τ.Θ. 70, Λατούς 25, 72100, Άγ. Νικόλαος, τηλ. 28410-28.565, 28.828, Fax. 28410-26.651, http://www,astean.edu.gr, email: asteangr@otenet.gr.

πηγή: anatolh.com

Σχόλια

  1. και να λέτε και την αλήθεια. ότι δηλαδή είναι μια αδιαβάθμιτη σχολή κατώτερη των ΤΕΙ και μη αναγνωρισμένη στο ΑΣΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης αμφισβητείται η αξιοκρατική διαδικασία επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού στη συγκεκριμένη σχολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ