Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μουσικό Αφιέρωμα στο Γιώργο Ζαμπέτα


«…20 χρόνια χωρίς το Γιώργο Ζαμπέτα…»
Μια ομάδα μουσικών σε συνεργασία με τους μαθητές του «Ωδείου Τέχνης»
προκειμένου να τιμήσει αυτόν το μεγάλο λαϊκό συνθέτη και ερμηνευτή,
θα παρουσιάσει ένα μουσικό αφιέρωμα
την Παρασκευή 25 Μαΐου στο κινηματοθέατρο «REX»
και ώρα 21:30 στην πόλη του Αγίου Νικολάου.

Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι
ο Πολιτιστικός Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Αγίου Νικολάου (ΠΑΟΔΑΝ)
και ο σύλλογος Ατόμων Με Αναπηρία (ΑΜΕΑ).
Τιμή εισόδου : 5

ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ.


Mια παρέα μουσικών στηριζόμενοι σε μια ιδέα του Γιώργου Σκοντινάκη αποφασίσαμε να αποδώσουμε φόρο τιμής σε ένα από τους μεγαλύτερους Έλληνες, δημιουργούς και δεξιοτέχνες.

Νιώθοντας την ανάγκη να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και την επιθυμία μας με όλο τον κόσμο, αποφασίσαμε να προσφέρουμε δυο ώρες ψυχαγωγίας αφιερωμένες στο Γιώργο Ζαμπέτα και σε μερικά από τα πιο γνωστά του τραγούδια.

Ζώντας σε δύσκολες εποχές, είμαστε πεπεισμένοι οτι ένα δίωρο γεμάτο με καλή μουσική που όλους μας αγγίζει, θα είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα και μια ελπίδα για το μέλλον οτι συνθέτες σαν το Γιώργο Ζαμπέτα θα παραμείνουν πάντα στη σκέψη μας και στην καρδιά μας.

Παίζουν οι μουσικοί : Γιώργος Σκοντινάκης, Παναγιώτης Χουλιάρας, Μιχάλης Πάγκαλος, Χριστίνα Κορρέ, Γιώργος Τσιχλής, Μιχάλης Κλώντζας

Τραγουδούν: Μιχάλης Κλώντζας, Ξανθούλα Πορφυράκη, Δημήτρης Ματζαράκης

Συμμετέχουν τα παιδιά από το «Ωδείο Τέχνης»: Χρυσούλα Τζάβλα, Άννα Κουτουλάκη, Μαριάνθη Φουρνιώτη, Δημήτρης Ρόθος, Μανώλης Παπαγιαννάκης

Ο Γιώργος Ζαμπέτας...

Ο Γιώργος Ζαμπέτας Έλληνας μουσικοσυνθέτης, ερμηνευτής και ένας απ’ τους σπουδαιότερους δεξιοτέχνες του μπουζουκιού γεννήθηκε στο Μεταξουργείο το 1925.Σε πολύ μικρή ηλικία έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τη μουσική, αφού παράλληλα με την απασχόληση του στο κουρείο του πατέρα του ως βοηθός, σκάρωνε κρυφά στο μπουζούκι τις πρώτες του μελωδίες.

Οτιδήποτε στη φύση παρήγαγε ήχο τον συνάρπαζε και τον βοηθούσε στις συνθέσεις του, σύμφωνα με όσα ο ίδιος εκμυστηρεύτηκε στη βιογραφία του λίγο πριν πεθάνει. Κατά τη δεκαετία του ‘50 γράφει τα πρώτα του τραγούδια με γνωστούς ερμηνευτές όπως ο Πρόδρομος Τσαουσάκης, ο Στέλιος Καζαντζίδης, η Πόλυ Πάνου κ.α..

Έκδηλο ήταν από τότε το ταλέντο και το εκπληκτικό του παίξιμο. Στην επόμενη δεκαετία τα τραγούδια του γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία, καθώς πραγματοποιεί εμφανίσεις στα σπουδαιότερα λαϊκά κέντρα διασκέδασης της εποχής, ενώ ταξιδεύει και στο εξωτερικό. Παράλληλα συμμετέχει σε περισσότερες από 100 ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου. Μουσικά συνθέματα όπως «ΤΑ ΔΕΙΛΙΝΑ», «ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ», «ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΔΙΑΒΩ», παραμένουν αξεπέραστα και τον κατατάσσουν στις υψηλότερες βαθμίδες του μουσικού στερεώματος.

Ο Ζαμπέτας ως συνθέτης είναι μέσα στην πρώτη δεκάδα των μεγάλων μορφών του ρεμπέτικου και λαϊκού μας τραγουδιού. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του Δημήτρη Μητροπάνου που τον θεωρούσε δεύτερο πατέρα του, «Ο Ζαμπέτας είναι ο μόνος άνθρωπος στο τραγούδι ο οποίος με βοήθησε χωρίς να περιμένει κάτι».

Τη δεκαετία του ‘80 αρχίζει η παρακμή σ’ αυτό το μουσικό είδος με το Ζαμπέτα να αντιμετωπίζει προβλήματα στις συνεργασίες του αφού η εποχή εκείνη δεν αναγνώριζε πλέον τις αξίες του παρελθόντος. Δέκα περίπου χρόνια αργότερα έπειτα από πολύμηνη ασθένεια, ο Γιώργος Ζαμπέτας αφήνει την τελευταία του πνοή στις 10 Μαρτίου του 1992.

Δήμος Αγίου Νικολάου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .