Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προστατεύουμε το περιβάλλον και τα ζώα!!



Σε μία εποχή όπου η οικονομική κρίση έχει καλύψει τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, η ανάπτυξη στους τομείς που διαθέτει η κάθε χώρα είναι ‘αναγκαία’. Έτσι ώστε να ξεπεραστούν τα οικονομικά προβλήματα και να επέλθει η άνοδος στα οικονομικά των κρατών.  Η τουριστική και ναυτιλιακή βιομηχανία είναι οι βασικοί οικονομικοί πόροι που διαθέτει η Ελλάδα.

Η Ελλάδα είναι μια χώρα κατεξοχήν τουριστική. Άνθρωποι από όλες τις περιοχές του κόσμου, επιλέγουν τις Ελληνικές πόλεις και νησιά για τις διακοπές τους. Η χώρα μας, έχει το μοναδικό προνόμιο να συνδυάζει πολλές κατηγορίες τουρισμού. Επομένως, έχει τη δυνατότητα, να πραγματοποιεί όχι μόνο θερινές διακοπές για τους τουρίστες της, αλλά μπορεί να προσφέρει χειμερινές, αγροτικές, οικολογικές, συνεδριακές, θαλάσσιες κτλ, οι λεγόμενες εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Μια μορφή τουρισμού που η χώρα μας έχει τις προδιαγραφές να προωθήσει είναι η επαφή και η παρατήρηση των ζώων. Η Ελλάδα έχει την τύχη να φιλοξενεί ζώα υπό εξαφάνιση όπως η καφέ αρκούδα, η θαλάσσια Φώκια και η θαλάσσια χελώνα. 

Στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, έχουμε την ευκαιρία τα τελευταία 4 χρόνια, να φιλοξενούμε μια από τις 350 φώκιες που ζουν στην Μεσόγειο.  Υπενθυμίζοντας την άποψη των προγόνων μας, οι Αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν την φώκια ιερό ζώο λόγο της τύχης που φέρνει στον τόπο που επιλέγει να ζήσει! Εδώ και 4 χρόνια, λοιπόν, η φώκια ΜΑΣ, η Μιραμπέλα, έρχεται κάθε χρόνο για να περάσει το χειμώνα, όσο πιο ήπια γίνεται. Φέτος, η Μιραμπέλα, έγινε μανούλα. Το όνομα αυτού, Νέαρχος!

Η Κρήτη τα τελευταία χρόνια προβάλλεται στο εξωτερικό, δυστυχώς, για τις κακοποιήσεις των ζώων. Ένα μεγάλο μέρος των τουριστών με οικολογική και φιλοζωική συνείδηση, τα τελευταία χρόνια δεν επιλέγει την Ελλάδα για τις διακοπές τους, λόγο της άσχημης συμπεριφοράς, που προβάλλεται από τα ΜΜΕ, κάποιων κατοίκων προς τα ζώα. Σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει σαν αποτέλεσμα η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα να βρίσκεται σε συνεχόμενη πτώση. Ένα δυσάρεστο γεγονός που κάνει αισθητή την παρουσία της, ιδιαίτερα στην Κρήτη.  

Όλοι εμείς, οι κάτοικοι του Δήμου Αγίου Νικολάου, έχουμε την υποχρέωση, να προστατέψουμε αυτά τα δύο πλάσματα. Να προστατέψουμε τη Μιραμπέλα, ώστε να μπορέσει να μεγαλώσει το μωρό της. Να προστατέψουμε το Νέαρχο, ώστε να συμβάλουμε στην διατήρηση της  Monachus monachus. Αυτή είναι η ευκαιρία μας, για να αποδείξουμε ότι εμείς, οι κάτοικοι του Δήμου Αγίου Νικολάου, ενδιαφερόμαστε για το οικοσύστημα.

Προστατεύουμε το περιβάλλον και τα ζώα!! Προστατεύουμε το μέλλον μας!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.