Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η viral καμπάνια για το νερό

Η Τζένη Μπαλατσινού δοκιμάζει ένα πολύτιμο “άρωμα”,
οι ONIRAMA χορεύουν το χορό της βροχής και
ο Δημήτρης Σκαρμούτσος δημιουργεί καμένα πιάτα!

Τα νέα viral videos του περιβαλλοντικού προγράμματος «Αποστολή Νερό», παρουσιάζουν τους αγαπημένους μας πρωταγωνιστές
σε νέους ανατρεπτικούς ρόλους!Μετά τη μεγάλη απήχηση των πρώτων viral videos που δημιουργήθηκαν στο πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Αποστολή Νερό», η Τζένη Μπαλατσινού, οι ONIRAMA και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος επιστρέφουν σε νέους, ανατρεπτικούς ρόλους και μας μεταφέρουν σε μία ζωή χωρίς νερό. Στόχος τους είναι να ευαισθητοποιήσουν όλους μας για το πολύτιμο αυτό αγαθό, το νερό, μέσω χιουμοριστικών και υπερρεαλιστικών καταστάσεων.

Στα νέα viral, παρακολουθούμε το σύγχρονο πρότυπο γυναίκας, την Τζένη Μπαλατσινού, να ξυπνάει και να ανακαλύπτει πως την περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη, ένα ξεχωριστό άρωμα από τον αγαπημένο της. Το δοκιμάζει, απολαμβάνοντας την μοναδική του αίσθηση και ξαφνικά αρχίζει και πίνει το περιεχόμενο του μπουκαλιού, που δεν είναι άλλο από το πολύτιμο και σπάνιο πλέον νερό!


Στο επόμενο video, το πιο αγαπημένο ελληνικό συγκρότημα ONIRAMA εμφανίζονται όλοι μαζί σε μια ταράτσα, καθισμένοι κάτω από τον καυτό ήλιο και περιτριγυρισμένοι από ξεραμένα φυτά. Απεγνωσμένοι από τη ζέστη και διψασμένοι, αποφασίζουν να δοκιμάσουν άλλη μια φορά το χορό της βροχής, τη μόνη λύση που τους έχει απομείνει, προκειμένου να βρουν νερό. 
 


Στο τρίτο viral παρακολουθούμε τον πλέον δημοφιλή σύγχρονο chef Δημήτρη Σκαρμούτσο να βάζει όλη του την τέχνη για να δημιουργήσει μοναδικά πιάτα για την αγαπημένη του. Έκπληκτη η φίλη του δοκιμάζει μια ξερή σούπα για πρώτο πιάτο και ένα καμένο ψάρι για δεύτερο, μαγειρεμένα όλα χωρίς ίχνος νερού!


Το πρόγραμμα «Αποστολή νερό» μας προτρέπει να μάθουμε περισσότερα για το μοναδικό αυτό αγαθό, να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία του για τη ζωή στον πλανήτη και να ενημερωθούμε για πρακτικούς τρόπους περιορισμού της αλόγιστης κατανάλωσης, αλλάζοντας νοοτροπία σχετικά με την καθημερινή χρήση του.


Τι είναι το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό»:
Με άξονα το μήνυμα «Νοιάσου για το νερό», στόχος του προγράμματος είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των Ελλήνων σχετικά την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων καθώς και την πρακτική συμβολή στην άμβλυνση του φαινομένου της λει ψυδρίας.Το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα, (Coca-Cola Hellas & Coca-Cola Τρία Έψιλον) στο πλαίσιο της δέσμευσης του για υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων και των πρώτων υλών για τη διασφάλιση μιας Βιώσιμης Ανάπτυξης, ξεκίνησε το 2007, μετά από 1,5 χρόνο μελέτης, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», με την υποστήριξη του Μεσογειακού Σκέλους της Διεθνούς Σύμπραξης για το Νερό (GWP: Global Water Partnership)
 
Πηγη: apostolinero.com
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη