Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Crazy for Greece»: Παγκόσμια καμπάνια της Folli Follie

Μια νέα παγκόσμια καμπάνια, που στόχο έχει την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό παρουσίασε την Πέμπτη, 1η Μαρτίου η Folli Follie, στα κεντρικά γραφεία της στον Άγιο Στέφανο. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος Folli Follie αναγνωρίζει ότι ειδικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που βιώνει η Ελλάδα, η ιδιωτική/επιχειρηματική πρωτοβουλία είναι περισσότερο αναγκαία από ποτέ.
Για το λόγο αυτό δημιούργησε μια καμπάνια αποκλειστικά για να προάγει την Ελλάδα στο εξωτερικό μέσω φωτογράφησης με ένα πρόσωπο ιδιαίτερα γνωστό και αγαπητό ειδικά στην Ασία, την ηθοποιό και μοντέλο Gaile Lai. H Gaile Lai με καταγωγή από την Κίνα και το Βιετνάμ, μεγαλωμένη στην Αμερική, θεωρείται από τα πιο φρέσκα και μοντέρνα πρόσωπα, fashion icon με μεγάλη επιρροή στο κοινό της Ασίας (Κίνα, Hong Kong, Μακάο, Ταιβάν, Κορέα κ.α.).

Η μεγάλη παραγωγή, με τίτλο Crazy for Greece και φόντο τη σημαία της Ελλάδας και το κοσμοπολίτικο νησί των Σπετσών θα προωθήσει την Ελλάδα και το υπέροχο ελληνικό καλοκαίρι σε όλο τον κόσμο. Η διεθνής καμπάνια, που περιλαμβάνει έντυπη καταχώρηση καθώς και δημιουργικό video clip, θα φιλοξενηθεί σε εφημερίδες και στους μεγαλύτερους τίτλους μόδας, θα προβληθεί στο internet και σε τηλεοπτικές εκπομπές, θα παρουσιαστεί σε billboards σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική, επιβεβαιώνοντας ότι η εταιρεία Folli Follie δεν ξεχνάει να προβάλει την ελληνικότητά της στο εξωτερικό, ειδικά αυτή την περίοδο που κρίνεται αναγκαίο. Επίσης, θα παρουσιαστεί μέσω του δικτύου της σε 440 σημεία πώλησης στους πιο πολυσύχναστους δρόμους σε 24 χώρες. Με ένα στρατηγικό πρόγραμμα επικοινωνίας, μέσω συνεργειών στον Όμιλο Folli Follie παγκοσμίως, αλλά και με συνεργάτες από όλο τον κόσμο, η ελληνική εταιρεία στοχεύει όχι μόνο την προβολή της Ελλάδας με τον πλέον δημιουργικό τρόπο, αλλά και την προσέλκυση τουριστών, με έμφαση την Ασία και όχι μόνο.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.