Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάλυση: Οι 50 πιο θαυμαστές εταιρείες

Ακόμη μία πρωτιά για την Apple, που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των πενήντα, πιο αξιοθαύμαστων εταιρειών στον κόσμο του περιοδικού «Fortune».

Με τη χρηματιστηριακή αξία της Apple να ξεπερνάει την προηγούμενη εβδομάδα το «φράγμα» των 500 δισ. δολαρίων, δεν είναι υπερβολή να υποστηρίξει κανείς ότι το 2012 αποτελεί μια από τις πιο λαμπρές χρονιές για την εταιρεία. Τα ετήσια έσοδα της εταιρείας έχουν ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια -χάρη στην 81% αύξηση των πωλήσεων του iPhone και την εντυπωσιακή άνοδο (334%) των πωλήσεων του iPad.

Η επιτυχία και απήχηση των προϊόντων της Apple στο καταναλωτικό κοινό δικαιολογούν και την άνοδο της μετοχής της κατά 75%. Με τον θάνατο του Στιβ Τζομπς είχαν αρχίσει να εγείρονται ερωτήματα για το μέλλον της εταιρείας. Υπό την καθοδήγηση όμως του νέου διευθύνοντος συμβούλου, Τιμ Κουκ, η Apple συνεχίζει να ευημερεί.

Τη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας -η οποία καταρτίσθηκε με βάση τις προτιμήσεις των αναγνωστών του «Fortune»- καταλαμβάνει η Google Για τον «κολοσσό» του Διαδικτύου, το 2011 θα μπορούσε να θεωρηθεί μεταβατική περίοδος.

Η Google προχώρησε σε διάφορες κινήσεις εξαγορών, δαπανώντας 12,5 δολάρια για τη Μotorola Mobility και 125 εκατ. δολάρια για την εξαγορά της Zagat. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Amazon com, μία ακόμη εταιρεία του Διαδικτύου, που εμφάνισε έσοδα 48 δισ. δολαρίων το 2011. Ακολουθεί η Coca-Cola -η μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο- με την χρυσή «πεντάδα» να συμπληρώνεται από μία ακόμη εταιρεία τεχνολογίας, την ΙΒΜ Το 2011 η εταιρεία γιόρτασε την επέτειο 100 ετών από την ίδρυσή της με κέρδη-ρεκόρ στα 15,9 δισ. δολάρια.

Η λίστα με τις πενήντα πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες περιλαμβάνει ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου επιχειρείν, όπως η Berkshire Hathaway του δισεκατομμυριούχου Γουόρεν Μπάφετ (7η θέση), η Microsoft (17η θέση), ο πετρελαϊκός όμιλος Exxon Mobil (27η θέση), αλλά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες Τοyota Motor, Daimler, BMW Ηοnda Motor. H λίστα συμπληρώνεται με τη Unilever στην 50ή θέση.

Οι δέκα πρώτες

1. Apple

2. Google

3. Amazon.com

4. Coca-Cola

5. IBM

6. FedEx

7. Berkshire Hathaway

8. Starbucks

9. Procter & Gamble

10. Southwest Airlines


 Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη