Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Κρήτη βρίσκεται ανάμεσα στους 20 ωραιότερους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου

Μια ακόμα θετική προβολής της χώρας μας.
 
Σύμφωνα με το αμερικάνικο travel.usnews που οργανώνει την ψηφοφορία και που τη χαρακτηρίζει ως το νησί που συνδυάζει τα πάντα, η Κρήτη συγκαταλέγεται μεταξύ των 20 ωραιότερων τουριστικών προορισμών του κόσμου. Για την ακρίβεια, φιγουράρει στη 16η θέση, μία θέση κάτω από την 15η Πράγα και μία θέση πάνω από το 17ο Μαϊάμι.

Μάλιστα, το ταξιδιωτικό site την προτείνει για την σχετική ψηφοφορία ανάδειξης του καλύτερου προορισμού. Η Κρήτη χαρακτηρίζεται ως το νησί που έχει τα πάντα: από κοσμοπολίτικη ζωή μέχρι καταπληκτικές παραλίες, υψηλά βουνά και φαράγγια. Μια περιοχή που δεν πρόκειται κανένας να πλήξει παρότι είναι νησί!«Αν θα έπρεπε να διαλέξετε ένα νησί για να επισκεφθείτε στην Ελλάδα, είναι εύκολο να σκεφθείτε την Κρήτη. Η ποικιλία στο τοπίο του περιλαμβάνει τα πάντα, από αρχαία μνημεία μέχρι πανέμορφες παραλίες. Επίσης, μπορείτε να περάσετε τη μέρα κάνοντας τα πάντα, από ψώνια στον Άγιο Νικόλαο μέχρι πεζοπορία στο Φαράγγι της Σαμαριάς», αναφέρει στην εισαγωγική του παράγραφο για το νησί.

Σημειώνεται πως ο καθένας μπορεί να μπει και να ψηφίσει την Κρήτη, ενώ προτείνονται και άλλα μέρη όπως το...Παρίσι, η Μπαρτσελόνα, η Νέα Υόρκη, το Μόντρεαλ, η Ζυρίχη, το Βανκούβερ, η Ουάσιγκτον, οι Μπαχάμες, Οι Παρθένοι Νήσοι και άλλοι κολοσσοί του παγκόσμιου τουρισμού!


Πηγή: zougla
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης
 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ