Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό σήμερα

Την στιγμή όπου η αξιοπρέπεια της Ελλάδας έχει καταπατηθεί από πολλές πλευρές, όλα τα διεθνή ΜΜΕ, φαίνεται να βρίσκονται στο στρατόπεδο του Έλληνα πολίτη, καταδικάζοντας τις κινήσεις των πολιτικών για την υπερψήφιση του μνημονίου εις βάρος των Ελλήνων πολιτών. Τα διεθνή δελτία ειδήσεων συμπεριλαμβάνουν τακτικά στην ενότητα των διεθνών ειδήσεων, ειδήσεις που αφορούν την χώρα μας. Ξεκινώντας από το κίνημα το αγανακτισμένων το καλοκαίρι του 2011, το κίνημα “πολίτες κατά του χρέους”, στην συνέχεια την οικονομική αβεβαιότητα και την υπερψήφιση του 1ου και 2ου μνημονίου, ενώ προσφάτως με τις δύο μεγάλες ληστείες αρχαιολογικών κειμηλίων. 
Σύμφωνα με τα διεθνή ΜΜΕ, οι πολιτικοί της χώρας μας κατόρθωσαν να ξεκινήσουν μια νέα εποχή για την Ελλάδα, την εποχή όπου ο άνθρωπος θα εργάζεται και θα επιβιώνει με 400 Ευρώ μισθό. Ένα μισθό που θα κατανέμεται σε φόρους, σε είδη πρώτης ανάγκης για την επιβίωση, στα απαραίτητα για την μόρφωση, την υγεία, καθώς και την ψυχική του ικανοποίηση. Θεωρούν εσφαλμένη την στρατηγική της κυβέρνησης να υπερψηφίσουν το μνημόνιο, την στιγμή που ο λαός διαδήλωνε κατά της ψήφισης του, σε διάφορα σημεία της χώρας. 

Για τους νέους προβάλουν ότι: βλέπουν τα όνειρα τους να καταστρέφονται καθημερινά σε ένα αβέβαιο μέλλον, χωρίς επαγγελματική αποκατάσταση ή ακόμα και αν υπάρξει, οι ευκαιρίες εξέλιξης και αξιοκρατικής ανταμοιβής είναι μηδαμινές. Στην Ελληνική κοινωνία ο εργαζόμενος τείνει να γίνει δακτυλοδεικτούμενος, ενώ πλέον υπάρχει διχασμός για το αν είναι καλύτερα να δουλεύεις η όχι. 

Σχετικά με τα χτυπήματα της αρχαιοκαπηλίας, ρίχνουν ευθύνες στην Ελληνική κυβέρνηση, όπου έχει ανίσχυρη φύλαξη σε τέτοιους χώρους που στεγάζονται τόσα κειμήλια ανεκτίμητης αξίας. 

Ελλάδα δεν είσαι μόνη. 

Σε ένδειξη συμπαράστασης προς την Ελλάδα, πολίτες σε όλη την Ευρώπη, αλλά και την Αμερική δημιούργησαν ένα κίνημα με τίτλο “Ελλάδα δεν είσαι μόνη”. Το κίνημα αυτό έλαβε την πρωτοβουλία να δραστηριοποιηθεί σε διάφορες πλατείες και κεντρικούς δρόμους την 18 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα Ελλάδας 14:00 από την Ευρώπη, ενώ στις 21:00 ώρα Ελλάδας, στην Ν. Υόρκη. Ίσως στην σημερινή κατάσταση της Ελλάδας βλέπουν την μελλοντική εξέλιξη και άλλων χωρών. Το σίγουρο είναι ότι μόνο αν δράσουμε ενωμένοι θα μπορέσουμε να είμαστε αποτελεσματικοί. Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς τους συνανθρώπους μας που χωρίς να έχουνε προσωπικό όφελος την δεδομένη στιγμή, διαμαρτύρονται μαζί μας. 

Όσο αφορά τα συμπεράσματα που βγαίνουν, δεν μπορούμε να τα διαψεύσουμε, μπορούμε όμως, να σας παροτρύνουμε να δείξετε υπομονή και θάρρος για να μπορέσετε να καταφέρετε να αγωνίζεστε για τα όνειρα σας και τους στόχους σας. Μην ξεχνάτε επίσης ότι όλα αυτά που συμβαίνουν γίνονται στην Χώρα μας, δεν μπορούμε να μένουμε αμέτοχοι σαν να εξελίσσονται σε κάποια άλλη χώρα.


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ