Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η σημασία προβολής της Χώρας μου στα ξένα ΜΜΕ

Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι η εικόνα που προβάλλεται από τα διεθνή ΜΜΕ, είναι αρκετά γενικευμένη και περιορισμένη, λόγο της μικρής διάρκειας που αφιερώνεται στην Ελληνική Είδηση. Ωστόσο φαίνεται να υπάρχει σεβασμός προς την χώρα μας, λόγω κυρίως του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού. 



Η σπουδαιότητα των δημοσιεύσεων και των μηνυμάτων που προβάλλονται από τα ξένα ΜΜΕ, είναι σημαντικά για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος εμφανίζεται στο γεγονός ότι η πηγή της είδησης, είναι αποστασιοποιημένη και πιο κοντά στην πραγματικότητα, αφού δεν κατευθύνεται από συμφέροντα της Ελληνικής κοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες μία διεθνή είδηση να είναι πιο αντικειμενική σε σχέση με μια ελληνική, διότι στην διεθνή πηγή, κρίνονται τα γεγονότα, χωρίς να υποκρύπτουν συμφέροντα, κρατικά, διοικητικά, διαφημιστικά ή ακόμα και έκφραση συναισθήματος, όπως θυμού, φόβου, η ειρωνείας. 

Ο δεύτερος λόγος είναι καθαρά τουριστικός, αφού η προβολή με τα επεισόδια που έχουν προκληθεί καθώς και η έλλειψη ασφαλιστικών μέτρων, προκαλούν αρνητική δημοσιότητα για την χώρα μας και κατά συνέπεια μείωση του τουρισμού. Δεν μπορεί από την μία να προβάλλεται το σποτ από το υπουργείο πολιτισμού και να δείχνει μια ωραία Ελλάδα την στιγμή που στο δελτίο ειδήσεων παρουσιάζονται εικόνες ενός διαλυμένου πολιτισμού. Η θετική η αρνητική εικόνα, επιδρά ανάλογα στην δύναμη και το κύρος της κάθε χώρας προς τους γείτονες της. Επηρεάζει τον τουρισμό, τις εξαγωγές της, καθώς και την οικονομική και διοικητική της άνεση.


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη



Σχόλια

  1. Αυτό όμως δεν συμβαίνει, πάντοτε. όπως και στη δική μας χώρα, τα περισσότερΑ ΜΜΕ, προβάλουν την μια πλευρά του νομίσματος, ώστε να προωθηθούν τα συμφέροντα του εκάστοτε προσώπου ή οργανισμού. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες χώρες, εντός ή εκτός, Ε.Ε. Μπορεί, μιας και δεν βλέπουμε τις ειδήσεις των άλλων χωρών, να προβάλονται και ψεύδη, συκοφαντίες και να αναφέρονται για την Ελλάδα χωρίς σεβασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παραπάνω κείμενο αναφέρεται σε Διεθνή ΜΜΕ που προμηθεύουν ειδήσεις στα τοπικά ΜΜΕ ανά χώρα. Σίγουρα πάντως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις σε κάποιες ειδήσεις που διαστρεβλώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.