Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Wall Street Journal: Μια ελληνική χρεοκοπία θα ήταν ένα πραγματικό δράμα...

Την άποψη ότι η Ελλάδα θα πρέπει απλά να χρεοκοπήσει, υποστηρίζει σήμερα και η εφημερίδα «Wall Street Journal». Η επιμονή της ευρωζώνης να εξασφαλίσει € 100 δισεκατομμύρια με σκοπό την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους μέσω μιας συμφωνίας μεταξύ των ελληνικών αρχών και των ιδιωτών επενδυτών, αποτελεί για την εφημερίδα «ένα σύννεφο καπνού».

Μια οργανωμένη χρεοκοπία θα ήταν «καθαρότερη, πιο αποτελεσματική και πιο ειλικρινής», αλλά όπως γράφει και ο ίδιος ο αρθρογράφος η κατάσταση δεν είναι τόσο απλή. Είναι αλήθεια ότι μια εθελοντική συμφωνία αποδεικνύεται δύσκολο να επιτευχθεί. Αλλά υπάρχουν καλοί λόγοι για τους οποίους οι ηγέτες της ευρωζώνης και η ελληνική κυβέρνηση το «έχουν τραβήξει» τόσο πολύ για να αποφύγουν την χρεοκοπία, σημειώνει η εφημερίδα.

Καταρχήν η ΕΚΤ, αντιτίθεται σε αυτό το ενδεχόμενο καθώς θα αναγκαστεί να ζημιωθεί για τα 45 δισεκατομμύρια που έχει εναποθέσει σε ελληνικά ομόλογα. Οπότε μια ελληνική χρεοκοπία θα «πλήγωνε» πρώτα και κύρια την αξιοπιστία της ΕΚΤ.

Εκτός από αυτό όμως, το πιο σημαντικό είναι ότι σε περίπτωση χρεοκοπίας, οι ελληνικές τράπεζες δεν θα έχουν πια πρόσβαση στην ΕΚΤ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι ότι η αξία των κρατικών ομολόγων, τα οποία χρησιμοποίησαν οι τράπεζες ως εγγύηση για τον δανεισμό τους από την Ευρωπαϊκή τράπεζα, θα είναι πια άχρηστα και ως εκ τούτου δεν θα είναι πια αποδεκτά.

Ως αποτέλεσμα αυτού οι κυβερνήσεις της ευρωζώνης θα έπρεπε να ανακεφαλαιοποιήσουν τις ελληνικές τράπεζες, καθώς σε αντίθετη περίπτωση η Ελλάδα θα πρέπει να βγει εκτός ευρώ, διακινδυνεύοντας ένα φαινόμενο ντόμινο που θα μπορούσε να καταστρέψει το κοινό νόμισμα.



ΠΗΓΗ: NEWSCODE.GR
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΜΑΡΚΟΣ ΣΜΥΡΝΑΚΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ