Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δυναμικά ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Κρήτης

Δυναμικά  ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Ελλάδας και της Κρήτης ειδικότερα για το 2012 με τη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs (χρηματιστήριο διακοπών) που έλαβε χώρα στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας 10 - 15 Ιανουαρίου 2012.

Η Κρήτη συμμετείχε στο υψηλής αισθητικής και εργονομίας περίπτερο 400m2 του ΕΟΤ μαζί με τα Ιόνια νησιά, την Ήπειρο, την Θεσσαλία, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, την Εύβοια, τη Ρόδο, την Σκιάθο και την Αλόννησο. Από εταιρείες συμμετείχαν οι: Μινωικές γραμμές, η ΑΝΕΚ, η Ολυμπιακή, τα Mitsis Hotel, το SunRise Village και η Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ.


Εκτός του ΕΟΤ συμμετείχαν η  Κως, η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, το ξενοδοχείο «StarBeach» από τη Χερσόνησο και η εταιρία προώθησης τουρισμού «POLYPLAN».

Τα εγκαίνια του Ελληνικού περιπτέρου, τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Τουρισμού Γ. Νικητιάδης και ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Γ. Κολέτσος. Στο περιθώριο της έκθεσης είχαν πλήθος επαφών με tour operators και δημοσιογράφους για την τόνωση της τουριστικής κίνησης και την αύξηση των Ολλανδών τουριστών στη χώρα μας.

Η Κρήτη εκπροσωπήθηκε από τους: κ.κ. Μενιουδάκη Μανώλη, Προϊστάμενο Τουρισμού στην Π.Ε. Ρεθύμνης, πλαισιωμένο από τις κ.κ Λαβδάκη Μαρία και Καμπουράκη Χρύσα.

Στο περίπτερο φιλοξενήθηκε και αποστολή από το Δήμο Σητείας με επικεφαλής το Δήμαρχο κ. Θ. Πατεράκη και τον πρόεδρο των ξενοδόχων Σητείας με σκοπό την προβολή της περιοχής τους λόγω των πρώτων πτήσεων της ARKE(TUI) για το 2012 στο αεροδρόμιο της Σητείας.

Η προοπτική που διαγράφεται ως προς την πορεία της τουριστικής κίνησης χαρακτηρίζεται προς το παρόν συγκρατημένη σύμφωνα με δηλώσεις των διευθυντών των μεγαλύτερων διοργανωτών ταξιδιών. Είναι γεγονός ότι η παρατεταμένη αρνητική ειδησεογραφία για τη χώρα μας έχει προκαλέσει στασιμότητα στις προκρατήσεις. Σίγουρα και φέτος θα είναι μία ακόμη χρονιά για τους επισκέπτες «της τελευταίας στιγμής». Στις προσδοκίες μας προστίθεται η παράμετρος των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, που αυξάνουν τις πτήσεις τους για φέτος. Για το 2012 η ασφάλεια θα παίξει τον μεγαλύτερο ρόλο για την επιλογή προορισμού.

Για τους Ολλανδούς η Κρήτη κατέχει την 6η θέση στην προτίμησή τους για προορισμό διακοπών, αλλά με πτωτική τάση. (από 208.656 αφίξεις το 2006 πέσαμε στις 137.292 το 2010 ενώ τη δεκαετία 2001-2010 καταγράψαμε απώλειες του 25,7%).

Τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχουν γίνει διαφημιστικές καμπάνιες στην χώρα αυτή και ελπίζουμε ότι με κατάλληλες κινήσεις προβολής μπορούν να έλθουν και αναλόγως επιθυμητά αποτελέσματα. Στις επαφές με τη νέα διευθύντρια του ΕΟΤ Ολλανδίας κα Κωστοπούλου συζητήθηκε η έμμεση προβολή του νησιού με τη δημιουργία ταξιδιών γνωριμίας δημοσιογράφων προκειμένου να αναδειχθεί το σύγχρονο πρόσωπο της Κρήτης.

Στο περιθώριο της Έκθεσης και ειδικά τις δύο πρώτες ημέρες που ήταν αφιερωμένες στους επαγγελματίες έγινε μία σειρά επαφών με tour operators (Fox Vakanties, ARKE, Ross Holidays, Corendon) με ΜΜΕ (De Telegraaf-εφημερίδα, Columbus-τουριστικό περιοδικό, VOF De Griekse Gids-σημαντικό portal για Ελλάδα) με επιχειρήσεις εναλλακτικών μορφών τουρισμού (VOS Travel Fietss wandelvakanties-Aktiva Tours Crossroads Motor-tours) και εταιρίες κρουαζιέρων (Costa Cruises. Zeetours Cruises).

Οι Ολλανδοί εκτός από ήλιο και θάλασσα επιδιώκουν και κάτι άλλο (sport, περιπέτεια, καταδύσεις, ποδηλασία, ορειβασία κλπ), που η Κρήτη μπορεί να προσφέρει.

Εν κατακλείδι από την Ολλανδική αγορά θα αναμένουμε αποτελέσματα, αφού είναι νωρίς για προβλέψεις. Οι προκρατήσεις υστερούν για όλους τους προορισμούς.

Την έκθεση επισκέφθηκαν 126.551 επισκέπτες. Τιμώμενη χώρα ήταν η Κροατία. Η επόμενη Vakantiebeurs θα πραγματοποιηθεί στις 8-13/01/2013.

 Πηγή: goodnet
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.