Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η δύναμη της διαφήμισης


Το διαφημιστικό σποτ ενός προϊόντος, έχει τη δύναμη να δημιουργήσει έντονα συναισθήματα στον καταναλωτή - τηλεθεατή.  Βλέποντας ένα διαφημιστικό σποτ μπορεί να γελάσει (διαφήμιση cosmote), να συγκινηθεί (διαφήμιση Life Insurance), να ευαισθητοποιηθεί (καμπάνια για την οδήγηση). Αν  ο καταναλωτής - τηλεθεατής μπει στη διαδικασία να παρακολουθήσει ένα "δυνατό" τηλεοπτικό σποτ, τότε στο τέλος του σποτ θα νιώσει το συναίσθημά του να αλλάζει και να προσαρμόζεται σε αυτό που μόλις είδε. Το δύσκολο είναι να δεχτεί ο καταναλωτής να αφιερώσει 1 ή 2 λεπτά ώστε να δει τη διαφήμιση. Ο λόγος είναι οτι αρκετός κόσμος, γνωρίζοντας το είδος της διαφήμισης, όχι το περιεχόμενο, αρνείται να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Εκτός, αν το περιεχόμενο είναι αστείο, διασκεδαστικό ή χιουμοριστικό και καταφέρει απο τα πρώτα δευτερόλεπτα να "αιχμαλωτίσει" τον καταναλωτή.

1) Διαφήμιση Cosmote

2) Διαφήμιση Life Insurance

3) Καμπάνια για την οδήγηση

Η δύναμη της διαφήμισης, δεν περιορίζεται μόνο στο τηλεοπτικό μας δέκτη, αλλά και στην εικόνα. Μία μόνο εικόνα, έχει τη δύναμη να εγκλωβίσει το καταναλωτικό μάτι. Περνώντας στο υποσυνείδητο, η εικόνα που μόλις αντίκρισε το μάτι, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τον τρόπο σκέψεις και να αναδείξει το συνειδησιακό συναίσθημα του ατόμου. 

Παραθέτω κάποιες εικόνες από διάφορες καμπάνιες που κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας.  

Το 50% των αυτοχείρων είναι ...ηλικιωμένοι
Τα ζώα δεν είναι επαγγελματίες κλόουν. Μην πληρώνετε για να τα δείτε σε τσίρκο.














Υποστηρίξτε ψυχολογικά τα άτομα με ανορεξία ή βουλιμία
η σιωπή είναι επώδυνη

Η διαφήμιση, έχει ως σκοπό την προώθηση του προϊόντος και την αναγνωσιμότητα του πελάτη. Υπάρχουν διαφημιστικές εκστρατείες, όπου ο στόχος είναι η αλλαγή νοοτροπίας του πολίτη.  Ο κόσμος της διαφήμισης είναι μαγικός. Μπορεί να μας προσφέρει μια όχι και τόσο καλή διαφήμιση, βάση των δικών μας προτιμήσεων. Μπορεί να μας χαρίσει λίγες στιγμές γέλιου. Αλλά υπάρχουν και κάποιες που αν τους το επιτρέψουμε, μπορούν να μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους.  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.