Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Μας ταΐζουν οι γονείς, θέλουμε να φύγουμε στο εξωτερικό» λένε οι νέοι στην Ελλάδα

∆υσαρεστηµένοι από τη ζωή τους, γεµάτοι ανησυχία, φόβο και οργή για όσα συµβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και απαισιόδοξοι για το µέλλον. Προτιµούν να δηµιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση ή να εργαστούν στον ιδιωτικό τοµέα από το να αναζητήσουν «µια θέση στο ∆ηµόσιο», θα έφευγαν άµεσα από την Ελλάδα αν είχαν τη δυνατότητα, ενώ είναι απαισιόδοξοι ότι η χώρα θα βγει από το τούνελ της κρίσης προτού περάσουν δέκα χρόνια.


Αυτό είναι το κλίµα µεταξύ των νέων ανθρώπων ηλικίας 18-34 ετών, σύµφωνα µε την έρευνα που διενήργησε η Κάπα Research για «Το Βήµα», µε αφορµή τις πολιτικές εξελίξεις αλλά και τη συµπλήρωση τριών χρόνων από τη δολοφονία του νεαρού Αλέξη Γρηγορόπουλου.

Επτά στους δέκα Ελληνες µέχρι 34 ετών που συµµετείχαν στην έρευνα δηλώνουν µάλλον δυσαρεστηµένοι ή δυσαρεστηµένοι από τη ζωή τους αυτό το διάστηµα, ενώ περιγράφουν την ψυχολογία τους µε τις λέξεις ανησυχία (35,7%), απαισιοδοξία-φόβο (28%) και οργή (17,9%).
Και αν η νεανική τους ηλικία, σε άλλες εποχές, θα επέτρεπε την αισιοδοξία και τα όνειρα, στην Ελλάδα του 2011 η κατάσταση είναι διαφορετική: δηλώνουν λίγο ή καθόλου αισιόδοξοι για το µέλλον τους κατά 78,2%, παρ’ ότι επτά στους δέκα απαντούν πως έχουν ήδη κάποιο σχέδιο για τη ζωή τους.

Ζουν πάντως από εισοδήµατα της εργασίας τους κατά 65,4% και µόλις κατά 19,2% από τους γονείς τους, αλλά δηλώνουν ότι το εισόδηµα αυτό δεν επιτρέπει να κάνουν τη ζωή που επιθυµούν κατά 72,8%. Προτιµούν να δηµιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση (36%) ή να εργαστούν στον ιδιωτικό τοµέα (34,1%) παρά να εργαστούν στο ∆ηµόσιο (µόλις 5,1%), ενώ και η προοπτική µετακόµισης σε αγροτική περιοχή συγκεντρώνει περισσότερες απαντήσεις (10,7%) από τη… θεσούλα στο ∆ηµόσιο.

Επτά στους δέκα απαντούν ότι αν είχαν την ευκαιρία θα έφευγαν από την Ελλάδα, όχι µόνο για µια καλή δουλειά (54,2%), αλλά και για να αποκτήσουν καλύτερη ποιότητα ζωής συνολικά (72,3%), ενώ ως µεγαλύτερα προβλήµατα κρίνουν την ανεργία (64%), την αναξιοκρατία (36,3%) αλλά και την έλλειψη συνολικού οράµατος για την ελληνική κοινωνία (27%).

Οι νέοι 18-24 ετών πιστεύουν κατά 34,4% ότι η Ελλάδα θα βγει σε δέκα χρόνια από την κρίση ή… ποτέ (17%), θεωρούν ότι το ∆ηµόσιο είναι κύριο εµπόδιο στην οικονοµική ανάπτυξη της χώρας (67,2%), ενώ οκτώ στους δέκα τάσσονται υπέρ της κατάργησης της µονιµότητας στον δηµόσιο τοµέα. Παράλληλα όµως δηλώνουν… τρανταχτά ότι είναι υπέρ της παραµονής της Ελλάδας στην ευρωζώνη, ενώ το 62,6% κατά της διάλυσής της και της επιστροφής στα εθνικά νοµίσµατα. Μάλιστα, το 56,8% απαντά ότι αισθάνεται πως η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη, ενώ «όχι» στην ίδια ερώτηση απαντά το 39,2%.

Στην ερώτηση ποιον εµπιστεύονται περισσότερο για την προάσπιση των συµφερόντων της γενιάς τους, οι νέοι άνθρωποι απαντούν σε ποσοστό 62,7% τον εαυτό τους, τις κοινότητες που δηµιουργούνται στο ∆ιαδίκτυο (32%), τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (13,6%) ή… κανέναν (24,6%). Πολύ ενδιαφέρον έχει και η απάντηση στην ερώτηση πώς αντιδρούν όταν µαθαίνουν για βανδαλισµούς από οµάδες κουκουλοφόρων.

Το 52% δηλώνει ότι θυµώνει µε το κράτος που αδυνατεί να τους αντιµετωπίσει και το 17,1% ότι θυµώνει µε τους κουκουλοφόρους, ζητώντας µέτρα καταστολής. Επτά στους δέκα εµπιστεύονται το ∆ι αδίκτυο για την ενηµέρωσή τους, 22,2% τον έντυπο Τύπο και µόλις 9,3% την τηλεόραση. Κρίνουν ωστόσο σωστή και µάλλον σωστή κατά 56,2% την επιλογή του κ. Λουκά Παπαδήµου ως πρωθυπουργού.

Πηγή:  tsantiri.gr
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

  1. ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΜΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ
    ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΑΚΜΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ