Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το τέλος της ευρωζώνης;

Εάν η Γερμανία και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα δεν κινηθούν γρήγορα, η κατάρρευση του κοινού νομίσματος πλησιάζει, αναφέρει το περιοδικό Economist 

«Ευρωζώνη: Αυτό είναι πράγματι το τέλος;» τιτλοφορείται το κύριο άρθρο του Economist αυτή την εβδομάδα, που σημαίνει συναγερμό για την επιβίωση της ευρωζώνης. «Αν η Γερμανία και η ΕΚΤ δεν δράσουν γρήγορα, επίκειται η κατάρρευση του ενιαίου νομίσματος», προειδοποιεί το βρετανικό περιοδικό.


«Χωρίς μια δραματική αλλαγή διάθεσης από την ΕΚΤ και τους Ευρωπαίους πιστωτές, το ενιαίο νόμισμα μπορεί να διασπαστεί μέσα σε εβδομάδες. Διάφορα γεγονότα, από την κατάρρευση μιας μεγάλης τράπεζας μέχρι την πτώση μιας κυβέρνησης μέχρι περισσότερες αποτυχημένες εκδόσεις ομολόγων, μπορεί να προκαλέσουν την κατάρρευσή του. Την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου, η Ιταλία πρέπει να αναχρηματοδοτήσει πάνω από 30 δισ.ευρώ σε ομόλογα. Αν οι αγορές δεν αγοράσουν και η ΕΚΤ δεν αντιδράσει, ο τρίτος μεγαλύτερος πιστωτής στον κόσμο μπορεί να εξαναγκαστεί σε χρεοκοπία», όπως αναφέρεται.

Σύμφωνα με το περιοδικό, ο συνδυασμός λιτότητας και κατάρρευσης της εμπιστοσύνης των επενδυτών και των καταναλωτών, θα οδηγήσει σε ύφεση της τάξης του 2% το 2012 στην ευρωζώνη. Στη συνέχεια ακολουθεί ο φαύλος κύκλος της ύφεσης που διευρύνει τα δημοσιονομικά ελλείμματα, διογκώνει το δημόσιο χρέος και τροφοδοτεί την αντίθεση του κόσμου στη λιτότητα και τις μεταρρυθμίσεις. «Ο φόβος των επιπτώσεων θα οδηγήσει τους επενδυτές ακόμα πιο γρήγορα προς τις εξόδους», επισημαίνεται.

«Προηγούμενες χρηματοπιστωτικές κρίσεις καταδεικνύουν ότι αυτή η κατρακύλα μπορεί να σταματήσει μόνο με τολμηρές πολιτικές για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών. Ωστόσο οι πολιτικοί της Ευρώπης μοιάζουν να μην μπορούν ή να μην θέλουν να είναι αρκετά τολμηροί», αναφέρει το άρθρο.

Ο Economist τάσσεται υπέρ της ανάληψης ρόλου δανειστή έσχατης ανάγκης από την ΕΚΤ και έκδοσης ενός είδους κοινού ομολόγου που θα καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των αγορών.

πηγή: ellispoint 
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ