Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσωρινά δεν κόβει το ρεύμα η ΔΕΗ

Τελικά φαίνεται πως έπιασαν τόπο , έστω και προσωρινά, οι φωνές για επανεξέταση του θέματος του τέλους ακινήτων για ασθενέστερες ομάδες.

Η πίεση στην κυβέρνηση να μην διακόψει σε συνεργασία με την ΔΕΗ το ρεύμα σε όσους δεν έχουν να πληρώσουν, τόσο από Δήμους όσο και από πολιτικές δυνάμεις, οδήγησε το Υπουργείο Οικονομικών (ΥΠΟΙΚ) στο να κάνει ένα βήμα πίσω.
Έτσι στο ΥΠΟΙΚ τώρα προσανατολίζονται στο να μη διακόψει η η ΔΕΗ τους πρώτους ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς που περιέχουν το ειδικό τέλος ακινήτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ», ο κ. Βενιζέλος ζήτησε από τη διοίκηση της ΔΕΗ να μην προχωρήσει στην έκδοση εντολών αποκοπής ηλεκτροδότησης, κάτι που θα συνέβαινε μεθαύριο Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, οπότε και λήγει η προθεσμία των 40 ημερών για τους πρώτους λογαριασμούς που εκδόθηκαν και συμπεριλαμβάνουν το ειδικό τέλος.

Αυτή η ενέργεια γίνεται στο πλαίσιο της επανεξέτασης ευνοϊκότερων ρυθμίσεων για τις ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες και μέχρι αυτές να πάρουν τη μορφή νομοθετικού κειμένου, ζήτησε, άτυπα, να μη γίνει καμιά διακοπή παροχής.

Υπολογίζεται ότι μέχρι τώρα, περίπου 70.000 με 80.000 καταναλωτές δεν είχαν πληρώσει το τέλος ακινήτων και κατ’ επέκταση το ποσό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Εκτιμάται ότι ανάμεσα στους 70.000 με 80.000 ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς υπάρχουν κι εκείνοι που αφορούν ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, όπως υπερήλικες, άτομα κάτω από το όριο της φτώχειας.

Μέχρι τέλος Νοεμβρίου οι αιτήσεις για εξαίρεση

Στο μεταξύ η υπηρεσία υποβολής αίτησης εξαίρεσης από το Ειδικό Τέλος Ακινήτων συνεχίζει τη λειτουργία της μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών.

Η υπηρεσία τώρα εξυπηρετεί εκπρόθεσμες αιτήσεις για δικαιούχους καταβολής μειωμένου τέλους (0,5€/τμ) καθώς και τους δικαιούχους απαλλαγής.

Μετά τη λήξη της πρώτης φάσης υποβολής αιτήσεων στις 2 Οκτωβρίου 2011 η υπηρεσία απευθύνεται σε όλους όσους δεν υπέβαλλαν έγκαιρα αίτηση, ή υπέβαλλαν αίτηση με λανθασμένα στοιχεία, δηλαδή έστειλαν μηνύματα που δεν ανταποκρίνονταν στον προδιαγεγραμμένο τρόπο αποστολής ή περιείχαν λανθασμένο ΑΦΜ ή αριθμό παροχής.

Οι δικαιούχοι ιδιοκτήτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση στην υπηρεσία για το Οικονομικό Έτος 2011 με την αποστολή ενός σύντομου μηνύματος (SMS).

Το μήνυμα πρέπει να αναγράφει τα γράμματα ETA, κενό, τον ΑΦΜ (Αριθμό Φορολογικού Μητρώου) αυτού που δικαιούται την απαλλαγή, κενό και τον αριθμό παροχής της ΔΕΗ.

Το μήνυμα πρέπει να αποσταλεί στον αριθμό 54160. Το κόστος του μηνύματος είναι 0,1107€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 23%.
 
 
Πηγή: newscode.gr
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη