Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λογοτεχνικός Διαγωνισμός "Ιστορίες πόλης"

Χανιά,
Λογοτεχνικός Διαγωνισμός "Ιστορίες πόλης"

Από τις 20 Οκτωβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2011, η εφημερίδα πόλης "Μόνιτορ" σας προσκαλεί να γράψτε ένα διήγημα έως 500 λέξεις με θέμα "Ιστορίες πόλης".
Στείλτε τη συμμετοχή σας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση monitor.contest@gmail.com έως 30 Νοεμβρίου 2011.
Η εφημερίδα πόλης ΜΟΝΙΤΟΡ ( www.themonitor.gr) στηρίζει με κάθε τρόπο τη δημιουργική έκφραση μέσω της τέχνης. Στο πλαίσιο των δράσεων πολιτισμού που υλοποιεί, προκηρύσσει ανοικτό λογοτεχνικό διαγωνισμό με θέμα "Ιστορίες πόλης".
Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη, γράψτε μια μικρή ιστορία με αστικό φόντο και στείλτε την ηλεκτρονικά στον διαγωνισμό μας. Οι 3 καλύτερες ιστορίες που θα επιλέξει η Κριτική Επιτροπή θα βραβευθούν με τιμητικό δίπλωμα και δώρα και θα δημοσιευθούν στις σελίδες της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ.

Κριτική Επιτροπή: Γιάννης Καλπούζος: Συγγραφέας, βραβευμένος με το Βραβείο Αναγνωστών 2009 του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου
Λευτέρης Γιαννακουδάκης: Συγγραφέας, εισηγητής εργαστηρίων δημιουργικής γραφής για ενήλικες και μαθητές [http://syngrafi.blogspot.com/]
Στέργια Κάββαλου: Συγγραφέας, υποψήφια για το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα 2011 του περιοδικού Διαβάζω
Γιάννης Φαρσάρης: Συντάκτης της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ, δημιουργός της ανοικτής βιβλιοθήκης [www.openbook.gr]

Τα βραβεία των νικητών:
1ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & 2 διανυκτερεύσεις σε σουίτα στο MAMA NENA charming hotel (Ζαμπελίου 30, παλιά πόλη Χανίων - www.mamanena.gr)
2ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & Δωροεπιταγή 100 ευρώ από το Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης (Οδός 1821, αρ. 10, Ηράκλειο - www.books.gr)
3ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & 5 λογοτεχνικά βιβλία από το Βιβλιοπωλείο Λέξις (Έβανς 56, Ηράκλειο - www.lexisbooks.gr)

Όροι Συμμετοχής:


- Στο Διαγωνισμό μπορεί ελεύθερα να συμμετέχει οποιοσδήποτε άνω των 18 ετών. Το διήγημα θα πρέπει να είναι αδημοσίευτο έργο του ίδιου του διαγωνιζόμενου και να είναι γραμμένο στην ελληνική γλώσσα.

- Η αποστολή των διηγημάτων θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά στο email: monitor.contest@gmail.com μαζί με το ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας του συμμετέχοντα έως και την 30η Νοεμβρίου 2011. Το συμμετέχον διήγημα θα πρέπει να αποσταλεί ως συνημμένο αρχείο κειμένου Microsoft Word.
- Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή στον διαγωνισμό θα πρέπει το διήγημα να μην υπερβαίνει σε έκταση τις 500 λέξεις και να περιλαμβάνει στοιχεία που να σχετίζονται με το θέμα «Ιστορίες πόλης».
- Η Κριτική Επιτροπή θα αξιολογήσει όλα τα διηγήματα που θα σταλούν στο Διαγωνισμό και θα πληρούν τους Όρους Συμμετοχής, και θα επιλέξει για βράβευση 3 διηγήματα. Η τελική αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
- Τα 3 διηγήματα που θα επιλέξει η Κριτική Επιτροπή θα βραβευθούν με τιμητικό δίπλωμα και δώρα και θα δημοσιευθούν σε ειδικό αφιέρωμα της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ.
- Τα δώρα του Διαγωνισμού είναι προσωπικά, δεν μεταβιβάζονται ούτε ανταλλάσσονται με χρήματα.
- Από τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό αποκλείονται οι συντάκτες και οι συνεργάτες της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ, καθώς και οι εργαζόμενοι στις εταιρείες των Χορηγών.
- Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να μεταβάλουν τις ημερομηνίες, να ματαιώσουν το Διαγωνισμό ή/και και να αλλάξουν τα δώρα των νικητών.
- Η συμμετοχή στο Διαγωνισμό προϋποθέτει και συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω όρων.
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.