Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδευτικά προγράμματα απο τον Θαλασσόκοσμο, για μαθητές.

             Το Ενυδρείο Κρήτης συνεχίζει και προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα  που απευθύνονται στους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Λαμβάνοντας υπόψη  το πρόγραμμα σπουδών των μαθητών, σχεδιάστηκαν πέντε νέα εκπαιδευτικά πακέτα προσαρμοσμένα στην εκπαιδευτική ύλη των μαθητών. Στα πακέτα αυτά επέλεξαν τον βιωματικό τρόπο για να μεταφέρουν την γνώση του θαλάσσιου περιβάλλοντος στον μαθητή. Μάλιστα σε ορισμένα από αυτά τα τμήματα η θεματολογία μπορεί να προσαρμοστεί στην ηλικία και στο επίπεδο των μαθητών προσφέροντας έτσι μεγάλη ευελιξία στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Ταυτόχρονα με τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εκπονούνται στις εγκαταστάσεις του Θαλασσόκοσμου, το Ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, μέσω τις σύγχρονης τεχνολογίας και του e-learning, να το «επισκεφτούν» και να γνωρίσουν τον μοναδικό του κόσμο.
Μετά την παρακολούθηση κάποιο τμήματος το ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε όσους μαθητές ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν εργασίες  (αφίσες, χειροτεχνίες, παρουσιάσεις, θεατρικά δρώμενα κλπ) με θέμα το Θαλασσόκοσμο. Τα έργα τους θα συγκεντρωθούν και θα φιλοξενηθούν στο ενυδρείο στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς.
  

Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης


Τίτλος
Περιγραφή
Ηλικία
Ημέρα /
ώρες
Συνολική Διάρκεια
Μικροί εξερευνητές

Μια μικρή ανακάλυψη του βυθού και της ζωής του

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο ποικίλο σε μέρη και  ζωή.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής.
Παρατηρούμε διαφορετικά ζώα: ομοιότητες, διαφορές και συμπεριφορές. Στο τέλος οι μαθητές θα γνωρίζουν λίγο καλύτερα τον κόσμο του βυθού, πόσο πλούσιος και «ζωντανός» είναι!

Νηπ/γείο
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Εμείς και η Θάλασσα

Πόσο διαφορετικοί είναι οι κόσμοι μας;

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο πλούσιο σε ζωή που ίσως δεν διαφέρει και τόσο από το δικό μας.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής, τα συγκρίνουμε με τον δικό μας γήινο κόσμο και με εμάς τους ίδιους και τέλος αντιλαμβανόμαστε ότι τα στοιχεία που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.

Δημοτικό
Α’ –Β’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ένας βυθός με χίλια πρόσωπα

Ποικίλοι τόποι όπου ζουν διαφορετικά ζώα

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι και αυτός ένας κόσμος με χίλιους τόπους (οικοσυστήματα) στους οποίους «επιλέγουν» να κατοικούν (προσαρμόζονται) διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 5 ιδιαίτερα οικοσυστήματα και τη ζωή που φιλοξενούν. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα χαρακτηριστικά τον ζώων που τους επιτρέπουν να ζουν σε αυτούς τους διαφορετικούς τόπους και στο τέλος θα μπορούν να «μαντέψουν» μόνοι τους που «προτιμάει» να ζει το κάθε ζώο.

Δημοτικό
Γ’ –Δ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Μια θάλασσα γεμάτη ζωή

Η ποικιλομορφία της θαλάσσιας ζωής

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι ένας πλούσιος κόσμος όπου ζουν πολλά διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 6 συγκεκριμένες κατηγορίες. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας και στο τέλος θα μπορούν να αναγνωρίσουν μόνοι τους και να ομαδοποιήσουν τα διάφορα είδη.

Δημοτικό
Ε’ –Στ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ωκεανοί: Σε συνεχή κίνηση

Η σημασία των ρευμάτων στον πλανήτη μας
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για τα θαλάσσια ρεύματα, πως δημιουργούνται, τι τα επηρεάζει, τη σημασία τους για το θαλάσσιο περιβάλλον, πως επηρεάζουν τη ζωή στη θάλασσα και στον πλανήτη μας γενικότερα.

Δημοτικό
Γ΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄ - Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Το πλαγκτόν των ωκεανών

Η «βάση» της ζωής
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για το πλαγκτόν: τι είναι, τι συμπεριλαμβάνει, την ποικιλία που υπάρχει σε αυτό, τη σχέση του με την υπόλοιπη ζωή στη θάλασσα, τη σημασία του για το θαλάσσιο περιβάλλον και για τον πλανήτη μας γενικότερα.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄- Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Συγκριτική Εξέλιξη

Παρατήρηση συγκεκριμένων συστημάτων διαφορετικών θαλάσσιων οργανισμών
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο να υποστηρίξει το μάθημα Βιολογίας της Α’ Γυμνασίου. Περιλαμβάνει παρατηρήσεις των συστημάτων πρόσληψης τροφής, κυκλοφορίας ουσιών και αναπνοής σε μια σειρά ζωντανών θαλάσσιων ειδών από τα πλέον απλά ως τα σπονδυλωτά, όπως αναφέρονται στην ύλη του μαθήματος.

Γυμνάσιο
Α’
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Η καρδιά του Θαλασσόκοσμου

Η θαλάσσια έρευνα και η σημασία της

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε μαθητές 2ας  - 3ης Γυμνασίου και Λυκείου. Είναι μια εξειδικευμένη ξενάγηση στο Ενυδρείο και στο ΕΛΚΕΘΕ. Έμφαση δίνεται στην θαλάσσια χημεία, την συντήρηση ζωντανών οργανισμών και εκθεμάτων, την θαλάσσια έρευνα.
Γυμνάσιο
Β΄- Γ΄
και
Λύκειο
Α΄-Γ΄

Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης, στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου, στα παρασκήνια και τα Aqualabs.
Θαλασσινές σφραγίδες

Δημιουργίες με πηλό και χρώμα
Έπειτα από μια ενημέρωση για τη ζωή στη θάλασσα οι μαθητές πλάθουν με πηλό σχετικούς οργανισμούς με τη βοήθεια συγκεκριμένων καλουπιών. Τις δημιουργίες τους μπορούν να τις χρωματίσουν όσο ρεαλιστικά επιθυμούν.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Φανταστικός βυθός

Δημιουργίες με πινέλα και μπογιές
Έπειτα από μια ενημέρωση για τους διαφορετικούς βιότοπους του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τις διαφορετικές συμπεριφορές θαλάσσιων οργανισμών, οι μαθητές θα προσπαθήσουν με ζωγραφιά, χειροτεχνία και πολύ  φαντασία να δημιουργήσουν ένα δικό τους φανταστικό βυθό και θαλάσσιους οργανισμούς.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.