Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nouvelle Vague και Dr Opin ζωντανά στο Ηράκλειο

Ηράκλειο, Κηποθέατρο "Νίκος Καζαντζάκης"


Μετά από μία ακόμα μεγάλη επιτυχία με την sold out εμφάνιση των Nouvelle Vague στην Κρήτη τον Δεκέμβριο της χρονιάς που μας πέρασε, η παριζιάνικη μπάντα που κατέκτησε τον κόσμο με τις μπόσα νόβα διασκευές κλασικών new wave και punk επιτυχιών, επιστρέφει τον Σεπτέμβριο στο Ηράκλειο.



Οι Nouvelle Vague έρχονται στην Κρήτη, στον απόηχο του καλοκαιριού, στις 7 Σεπτεμβρίου, στο κηποθέατρο Καζαντζάκης και υπόσχονται να προσφέρουν άλλη μια αξέχαστη βραδιά στο κοινό της πόλης κάνοντας το να παραμιλά από ενθουσιασμό.. Μαζί τους η αυθεντική φωνή του συγκροτήματος, η Melanie Pain, φωνή που όλοι έχουμε συνδέσει με τις μεγάλες επιτυχίες τους (Dance with me, Master & Servant, Guns of Brixton, In a manner of speaking κ.ά.) και η εκρηκτική Liset Alea.

Οι Nouvelle Vague, ξεκίνησαν από το Παρίσι, αλλά σύντομα η φήμη τους ξεπέρασε τα σύνορα της Γαλλίας. Ο Μarc Collin και ο Οlivier Libaux είναι δύο από τους πλέον πολυπράγμονες μουσικούς - παραγωγούς της γαλλικής σκηνής τα τελευταία 12 χρόνια (με δισκογραφία σε έγκυρα labels, όπως F Communications, Output, Naïve κτλ). Όταν οι πορείες τους κατέληξαν σε ένα κοινό σημείο αποφάσισαν να φτιάξουν ένα δημιουργικό και εκλεκτικό σχήμα, με στόχο να τιμήσουν τα εφηβικά ακούσματά τους. Στο τελικό αποτέλεσμα συνέβαλαν οκτώ τραγουδίστριες (έξι Γαλλίδες, μια Βραζιλιάνα και μια Νεοϋορκέζα) με υπέροχες φωνές, που έφεραν έναν νέο φρέσκο αέρα.

Οι Nouvelle Vague κράτησαν το μελωδικό πυρήνα διαχρονικών συνθέσεων punk και post punk από new wave συγκροτήματα, όπως οι Joy Division, Clash, Dead Kennedys, XTC, Cure, Depeche Mode, κ.ά. και έκαναν επανεκτελέσεις, χρησιμοποιώντας λιτές, ακουστικές ενορχηστρώσεις που παραπέμπουν στην τεχνοτροπία της bossa nova, της jazz της δεκαετίας του ’50 και την pop των 60s.

Tα τελευταία 3-4 χρόνια έχουν περιοδεύσει σε όλο τον κόσμο (από Σκανδιναβία μέχρι Τελ Αβίβ και από Τουρκία μέχρι Μεξικό), ενώ έχουν εμφανιστεί και με τους Dead Can Dance στο Hollywood Bowl του Los Angeles. Μέσα σε πολύ μικρό διάστημα έχουν καταφέρει να κερδίσουν το κοινό των μεγάλων φεστιβάλ (Big Chill, Primavera, Glastonbury, Overground) αλλά και των μικρών clubs (Jazz Café, Blue Note).

Στη φετινή εκρηκτική τους εμφάνιση στο Ηράκλειο, θα παρουσιάσουν και κομμάτια από τον νέο τους δίκσο, το "Coulaurs sur Paris" στο οποίο διασκευάζουν μοναδικά υπεραγαπημένα τραγούδια από τους Depeche Monde, Simple Mind, Sex Pistols, Police και άλλους πολλούς, πιστοί σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα από τον καθένα: να μας παρασύρουν να ερωτευτούμε ξανά από την αρχή τα τραγούδια που έχουμε λατρέψει.

http://www.myspace.com/nou vellevague


DR OPIN:

17 επαγγελματίες μουσικοί προερχόμενοι από 5 διαφορετικές χώρες ενώθηκαν τον Οκτώβρη του 2009 στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, γύρω από τον εξαιρετικό βούλγαρο μουσικό DJ Angelove και τον συντοπίτη μας Γιώργο Περβολαράκη.

Μαζί, δημιούργησαν τους DR. OPIN, μια ορχήστρα που παρέχει παγκόσμια μουσικά τοπία με εκλεπτυμένο μυστικισμό και έντονη ευρηματικότητα. Αυτή η νέα, ενεργητική, κοσμοπολίτικη συνένωση παρήγαγε εκπληκτικά αποτελέσματα, με στοιχεία Έθνικ, Jazz, Swing, Funk, Dub, Reggae, Chanson, Balkan και Hip Hop σε μιά θάλασσα ήχων και beats που εναλλάσονται συνεχώς. Ως πρωτοπόροι αυτού του νέου μουσικού είδους, oι DR OPIN επιτυγχάνουν πάντα να εντυπωσιάζουν το κοινό με τον ρυθμό και τους διασκεδαστικούς τους στίχους.

Θα τους απολαύσουμε για πρώτη φορά επί ελληνικού εδάφους. Ας βουτήξουμε σε αυτό το φρέσκο ηχητικό κύμα και ας χορέψουμε στους ρυθμούς του!

http://www.myspace.com/dro pin
Πηγή: cretevents.gr
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ