Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Κρήτη θα γίνει πρότυπο των ΑΠΕ στην Ευρώπη, το ZDF με το Γιώργο Χατζημαρκάκη στην Κρήτη

Παρουσιάζοντας το σχέδιο Ηρακλής και το γερμανικό ενδιαφέρον επενδύσεων στα φωτοβολταϊκά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

«Η Κρήτη μπορεί να γίνει πρότυπο στην εφαρμογή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ευρώπη και πιλότος εφαρμογής για την Μεσόγειο», δήλωσε ο ευρωβουλευτής Γιώργος Χατζημαρκάκης στο τηλεοπτικό συνεργείο του Γερμανικού κρατικού καναλιού ZDF
που τον ακολούθησε στην Κρήτη προκειμένου να καλύψει την πρωτοβουλία του ευρωβουλευτή Γ. Χατζημαρκάκη για την ανάπτυξη νέων εφαρμογών στον τομέα της ενέργειας και τις δυνατότητες συνεργασίας με Γερμανικές επιχειρήσεις. 

Θέλω να βεβαιώσω τους γερμανούς πολίτες, δήλωσε, πως σε μερικά χρόνια η Κρήτη θα είναι πρότυπο εφαρμοσμένης πράσινης ανάπτυξης γιατί εδώ οι άνθρωποι αναγνωρίζουν τη σημασία του περιβάλλοντος, έχουν τεχνογνωσία και θέλουν περισσότερο να αναπτύξουν εφαρμογές που θα βοηθήσουν και θα τονώσουν τον τουρισμό.

Ο ευρωβουλευτής ανέφερε πως η Κρήτη και η Ελλάδα μπορούν να έχουν μόνο όφελος από τις ΑΠΕ, αφού τώρα η Γερμανία ενδιαφέρεται να αγοράσει το ηλεκτρικό ρεύμα που θα παράγεται εδώ από ΑΠΕ, γιατί οι πολίτες της θέλουν να προστατεύεται το περιβάλλον και είναι διατεθειμένοι να το κάνουν.

«Για το λόγο αυτό άλλωστε κλείνουν τα πυρηνικά εργοστάσια στη Γερμανία και μέχρι το 2020 δεν θα λειτουργεί κανένα. Αυτή η ενέργεια θα αντικατασταθεί από τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας που θα πάνε ρεύμα από την Κρήτη και άλλες περιοχές στην Γερμανία, με έργα μεγάλης εμβέλειας που θα αφορούν όλη την Ευρώπη και θα χρηματοδοτηθούν τα επόμενα χρόνια. Η Κρήτη με την μεγάλη ηλιοφάνεια και η Ελλάδα συνολικά, έχουν να διαδραματίσουν ένα κομβικό ρόλο σε αυτό. Ειδικά η Κρήτη όπου μπορεί με τα φιλοπεριβαλοντικά έργα στον τουρισμό να κερδίσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες. Υπάρχουν Γερμανοί επενδυτές που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν το ανθρώπινο δυναμικό και τον ήλιο της Κρήτης και αυτό θα προσφέρει θέσεις εργασίας και ανάπτυξη», δήλωσε μετά την πρώτη συνάντηση που είχε στο Ηράκλειο και στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Έρευνας με τον Διευθυντή του κ. Κώστα Στεφανίδη καθώς και τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη, του οποίου ο ευρωβουλευτής εξήρε την προσπάθεια στήριξης της ανάπτυξης της Κρήτης και των επενδύσεων.

Μιλώντας στο Γερμανικό κανάλι ο κ. Αρναουτάκης επεσήμανε πως τόσο ο ίδιος όσο και η Περιφέρεια στο σύνολό της προσπαθεί να δημιουργήσει το κατάλληλο επενδυτικό περιβάλλον, λύνοντας προβλήματα γραφειοκρατίας.

Ακολούθησε επίσκεψη και συναντήσεις με στελέχη των εταιρειών Megatron και Πλαστικά Κρήτης Α.Ε. που έχουν σχέση με τις ΑΠΕ καθώς και επίσκεψη στο αιολικό πάρκο Βρουχά, το ξενοδοχείο Porto Elounda και επιχειρηματίες που έχουν σχέση με τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, προκειμένου να διαπιστωθεί από το γερμανικό κανάλι το ενδιαφέρον των τοπικών επιχειρήσεων για τις Α.Π.Ε.

Το ZDF έκανε δύο ρεπορτάζ. Το πρώτο θα μεταδοθεί στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού με συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη θεαματικότητα δελτίου στη Γερμανία (έως 9 εκ. τηλεθεατές) και το δεύτερο σε εξειδικευμένη ενημερωτική εκπομπή του καναλιού.

Πηγή: 104fm.gr
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη