Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι "Γιατροί Χωρίς Σύνορα" στη Κρήτη

Οι ομάδες Face to Face των Γιατρών Χωρίς Σύνορα (ΓΧΣ) συνεχίζουν την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε Κυκλάδες και Κρήτη.
Ήδη οι ομάδες βρίσκονται στο Ρέθυμνο, από το Σάββατο όπου θα παραμείνουν μέχρι και την Τρίτη, για να συνεχίσουν έπειτα ένα τριήμερο ενημέρωσης στην πόλη των Χανίων, από τις 10 έως τις 12 Αυγούστου.

Η εκστρατεία ενημέρωσης από τους Γιατρούς χωρίς σύνορα, είχε ξεκινήσει από το Ηράκλειο, και συγκεκριμένα από τις 1 έως τις 4 Αυγούστου, ενώ μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού.
Οι υπεύθυνες των ομάδων F2F των ΓΧΣ, Όλγα Καϊμάρα και Φανή Παπαγιαννοπούλου, δήλωσαν σχετικά
«Είναι σημαντικό να έρθουμε κοντά σε όλους εκείνους που βρίσκονται ή επιθυμούν να βρεθούν κοντά στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα αναγνωρίζοντας και υποστηρίζοντας έμπρακτα την ανεξάρτητη ανθρωπιστική δράση», συμπληρώνοντας
«Σε μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία η υποστήριξη της δράσης μας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία υπενθυμίζοντας ότι παρά τις δικές μας δοκιμασίες δεν πρέπει να ξεχνάμε τους ανθρώπους που δεν έχουν περιθώριο και επιλογή παρά μόνο μεταξύ ζωής και θανάτου».
Στόχος της δράσης αυτής είναι τα μέλη της ομάδας να επικοινωνήσουν με όλους εσάς, να μοιραστούν μαζί σας εμπειρίες και απόψεις και να ζητήσουν την υποστήριξή σας που αποτελεί βασική προϋπόθεση για να συνεχίσουμε το έργο μας προσφέροντας ανθρωπιστική και ιατρική βοήθεια σε συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται σκληρά σε διάφορα σημεία του πλανήτη.
Λίγα λόγια για τους Γιατρούς του Κόσμου
Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα (ΓΧΣ) ιδρύθηκαν το 1971 με πρωτοβουλία μιας ομάδας γιατρών και δημοσιογράφων που πίστευαν στην αποτελεσματική ιατρική και ανθρωπιστική δράση αλλά και στη δύναμη της μαρτυρίας.
Σύντομα εξελίσσονται σε μια διεθνή ανεξάρτητη ιατρική ανθρωπιστική οργάνωση που στόχο έχει την παροχή ιατρικής βοήθειας στους πληθυσμούς που βρίσκονται σε κίνδυνο, ανεξάρτητα από φυλή, θρησκεία, πολιτικές πεποιθήσεις ή φύλο. Η δράση της οργάνωσης διέπεται από τις αρχές της ανεξαρτησίας, της αμεροληψίας και της ουδετερότητας και γίνεται πραγματικότητα χάρη στους υποστηρικτές της σε όλο τον κόσμο.
Μέσα από την εμπειρία και τη μαρτυρία των εθελοντών μας ενημερώνουμε και ευαισθητοποιούμε την κοινωνία για όσα βλέπουμε να συμβαίνουν στις περιοχές παρέμβασης και δράσης μας. Το ελληνικό τμήμα των ΓΧΣ δημιουργήθηκε το 1990 και αποτελεί ένα από τα 19 τμήματα της οργάνωσης συμπληρώνοντας 20 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα χάρη στην πολύτιμη ηθική και οικονομική υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ιδιωτικές δωρεές που αποτελούν το 99% των εσόδων του ελληνικού τμήματος των ΓΧΣ, μπορούν να διασφαλίσουν την ανεξαρτησία της δράσης μας.
Οι Γιατροί του Κόσμου, σε αυτήν τους την προσπάθεια έχουν βρει σύμμαχο και εταιρείες από την Κρήτη και για το λόγο αυτό ευχαριστούν τις εταιρείες ANEK LINES και ΑΝΕΚ SUPERFAST FERRIES για την έκπτωση στο κόστος μεταφοράς της ομάδας στην Κρήτη.

Πηγή:  flashnews
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ