Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακόμη περισσότερα παιδιά να πάνε σχολείο

Εκστρατεία ενίσχυσης του έργου της UNICEF Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, η UNICEF προσκαλεί τους υποστηρικτές της, μικρούς και μεγάλους, να στηρίξουν το έργο της για τα παιδιά αγοράζοντας σχολικά είδη και δώρα της οργάνωσης.

Οι φίλοι της UNICEF μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε μια υπέροχη συλλογή από χαρούμενα τετράδια 50φυλλα και σπιράλ δύο θεμάτων, που πληρούν όλες τις ποιοτικές προδιαγραφές ασφαλούς χρήσης αλλά σέβονται και το περιβάλλον, επίσης σχολικά σακίδια με ανατομική πλάτη, τσαντάκια, τσάντα ταχυδρόμου, τσάντα με κορδόνι, κασετίνες, πορτοφολάκι, τετράδια όλων των τύπων. Τη συλλογή συμπληρώνουν μπλοκ ζωγραφικής, ντοσιέ με λάστιχο και κουμπί, σημειωματάρια, μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, μολύβια, μολυβοθήκες, γραφική ύλη για μικρούς και μεγάλους. Υπάρχουν επίσης 9 νέα βιβλία από γνωστούς εκδοτικούς οίκους για παιδιά και όσους αισθάνονται παιδιά.

Όλα τα έσοδα από την πώληση των σχολικών ειδών και δώρων της UNICEF χαρίζουν ζωή και χαμόγελο στα παιδιά και αλλάζουν σημαντικά τη ζωή τους. Η UNICEF με την υποστήριξη των ευαισθητοποιημένων πολιτών, αναπτύσσει προγράμματα ποιοτικής εκπαίδευσης, χτίζει και αποκαθιστά σχολεία, παρέχει εκπαιδευτικό υλικό σε παιδιά και εκπαιδευτικούς και εξασφαλίζει την πρόσβαση των παιδιών στο σχολείο. Προτεραιότητα είναι επίσης για τη UNICEF η συνέχιση του σχολείου για τα παιδιά σε περιπτώσεις ανθρωπιστικών κρίσεων και φυσικών καταστροφών.

Σήμερα, σε όλο τον κόσμο, 67 εκατομμύρια παιδιά βρίσκονται εκτός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, το 53% από αυτά είναι κορίτσια. Η UNICEF διέθεσε το 2010 για τα προγράμματα που διεξάγει σε όλο τον κόσμο για την εκπαίδευση των παιδιών και για την προώθηση της ισότιμης πρόσβασης στο σχολείο αγοριών και κοριτσιών, 696 εκατομμύρια δολάρια, περίπου το ένα πέμπτο του προϋπολογισμού της. Η UNICEF προωθεί την εκπαίδευση των παιδιών ως στρατηγική πρόληψης και για την καταπολέμηση του φαινομένου της παιδικής εκμετάλλευσης.

Τα σχολικά είδη UNICEF μπορούν οι ευαισθητοποιημένοι πολίτες, οι μαθητές, και οι εκπαιδευτικοί να τα βρουν:

Στα καταστήματα UNICEF:

Αθήνα: Ξενίας 3, Πλ. Μαβίλη
Θεσσαλονίκη: Δέλλιου 2, Πλ. Συντριβανίου
Ηράκλειο Κρήτης: Μιχελιδάκη 19
Χανιά: Μπονιαλή 25

Επίσης, στα περίπτερα της UNICEF:

Αθήνα - Πλ. Κοραή, Κοραή & Σταδίου
Καλλιθέα - Πλ. Δαβάκη (Θησέως & Δαβάκη)
Μαρούσι - Εμπορικό Κέντρο Golden Hall
Μαρούσι - Πλ. Εθνικής Αντιστάσεως
Γλυφάδα - Γρηγορίου Λαμπράκη & Αγγέλου Μεταξά
Πειραιάς - Πλ. Κοραή & Ηρώων Πολυτεχνείου

Τέλος τα τετράδια της UNICEF διατίθενται και σε επιλεγμένα καταστήματα τραπεζών.


Πηγή: newsbeast.gr
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη