Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΘΟΑΝ ευχαριστεί....

Έχουν περάσει ήδη δύο εβδομάδες από την τελευταία μας παράσταση της «Αυλής των θαυμάτων». Όπως έπειτα από κάθε μας έργο, έτσι και αυτή τη φορά ήρθε η στιγμή του απολογισμού. Μία στιγμή με ανάμεικτα συναισθήματα. Η πληρότητα και η ευχαρίστηση που νιώθουμε όλοι μας, δεν μπορούν παρά να μπολιαστούν με το συναίσθημα της λύπης για κάτι που τέλειωσε. Ευτυχώς, πάντα υπάρχει και το συναίσθημα της ανυπομονησίας και της προσμονής για κάτι που θα αρχίσει.
Πρωτύτερα όμως πρέπει σαν ομάδα να ευχαριστήσουμε όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό μας και βοήθησαν για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που όλοι είδατε.
Ευχαριστούμε τον κόσμο που παρακολούθησε την παράσταση. Το κοινό του Αγίου Νικολάου για άλλη μια φορά αγκάλιασε τη δουλειά μας, αυτή τη φορά τολμούμε να πούμε με το παραπάνω, και γέμισε την αίθουσα του REX και στις 8 παραστάσεις που δόθηκαν.
Ευχαριστούμε τον ακούραστο σκηνοθέτη της ομάδας Γιάννη Ξανθογεώργη. Στα σχεδόν 30 χρόνια προσφοράς του στην ομάδα έχει αποδείξει πολλές φορές ότι κινείται όχι σε ερασιτεχνικό, αλλά σε επαγγελματικό επίπεδο. Στην «Αυλή των θαυμάτων» η σκηνοθεσία του ήταν ένα «κέντημα»!
Ευχαριστούμε το σκηνογράφο και ενδυματολόγο της ομάδας Μανώλη Σγουρό. Τα σκηνικά της παράστασης ήταν σημείο αναφοράς και όλοι όσοι σχολίασαν το αποτέλεσμα δήλωναν έκπληκτοι με το σκηνικό που σχεδίασε και επιμελήθηκε ο Μανώλης.
Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στα παρασκήνια. Μπορεί να μην εμφανίζονται στη σκηνή για να λάβουν και αυτοί μέρος του χειροκροτήματος, αλλά η παρουσία τους είναι απαραίτητη και η βοήθειά τους σημαντικότατη. Τους φωτισμούς επιμελήθηκε ο Μιχάλης Μασσάρος και τη μουσική ο Χρήστος Ευαγγελινάκης. Στον ήχο ήταν ο Στέφανος Πατεράκης. Το σκηνικό κατασκευάστηκε από τον Γιάννη Περουλιό και ζωγραφίστηκε από την Ειρήνη Μπολανάκη. Στο υποβολείο ήταν η Μαρία Γιαννικάκη και η Μαριάννα Καμπανού. Το μακιγιάζ έκαναν η Δέσποινα Κερούλη και η Αλίκη Σπίθα - Μυλωνά, ενώ τις κομμώσεις επιμελήθηκε η Γεωργία Θραψανιώτη. Διευθυντής σκηνής ήταν ο Ιωσήφ Νικηφόρος.
Ευχαριστούμε εκ βάθους καρδιάς όλες τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που διαφημίστηκαν στο πρόγραμμα της παράστασης. Στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που διανύουμε, ο κόσμος απέδειξε ότι θέλει να ενισχύσει τη θεατρική ομάδα της πόλης του και να την στηρίξει οικονομικά, αφού τα μοναδικά μας έσοδα είναι οι εισπράξεις των εισιτηρίων και οι χορηγίες από τις διαφημίσεις στο πρόγραμμα. Ευχαριστούμε ακόμη το ζαχαροπλαστείο ΠΕΡΦΕΚΤ, που μας προσέφερε μία όμορφη τούρτα για να γιορτάσουμε τα 30 χρόνια της ΕΘΟΑΝ.
Ευχαριστούμε πολύ την εφημερίδα ΑΝΑΤΟΛΗ που πάντα μας στηρίζει και δημοσιεύει όλα μας τα κείμενα και τις ανακοινώσεις.
Ευχαριστούμε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ΛΑΤΩ 103.3 fm & Dizzy fm 96.9 για τις συνεντεύξεις που δώσαμε και την προβολή του διαφημιστικού μας σποτ.
Ακόμη, ευχαριστούμε όλες τις ιστοσελίδες και τα ιστολόγια (blogs) της περιοχής για την προβολή που μας έκαναν.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Αγίου Νικολάου και ιδιαίτερα τον ΠΑΟΔΑΝ, που μας παραχώρησε το κινηματοθέατρο REX για τις πρόβες και τις παραστάσεις μας.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον Γερμανό ευρωβουλευτή Γιώργο Χατζημαρκάκη για την τιμητική πρόσκληση που μας έκανε, να παρουσιάσουμε την «Αυλή των θαυμάτων» σε αίθουσα του ευρωκοινοβουλίου στις Βρυξέλλες. Είναι για μας μεγάλη τιμή να εκπροσωπήσουμε τον Άγιο Νικόλαο στην πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Ραντεβού το χειμώνα με τη νέα μας παράσταση!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΟΑΝ

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ