Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μείωσε το Βάρος σου οικονομικά και αποτελεσματικά

Ένας αποτελεσματικός και για την εποχή μας οικονομικός τρόπος για την μείωση του βάρους, αποτελεί η τακτική αεροβική άσκηση, όπως για παράδειγμα το τζόκινγκ, αφού καίει 67% περισσότερες θερμίδες από την κανονική γυμναστική και παράλληλα μειώνει το λίπος στην κοιλιά.

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Ντιουκ, σε δείγμα 196 υπέρβαρους εθελοντές, ηλικίας μεταξύ 18 έως 70 ετών, έδειξε ότι το τζόκινγκ αποτελεί την καλύτερη επιλογή για άσκηση.

Οι εθελοντές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Η πρώτη έκανε τζόκινγκ διανύοντας 15 χιλιόμετρα την εβδομάδα, με την καρδιά τους να χτυπάει στο 80% του μέγιστου καρδιακού παλμού, η δεύτερη ομάδα έκανε ασκήσεις με βάρη και συγκεκριμένα τρία σετ των 8-12 επαναλήψεων, τρεις φορές την εβδομάδα και τέλος η Τρίτη ομάδα, έκανε συνδυασμό των παραπάνω ασκήσεων.

Τα αποτελέσματα έδειξαν σημαντική βελτίωση σε όσους έκαναν τζόκινγκ, καθώς ο συγκεκριμένος τύπος άσκησης μείωσε σημαντικά το περισπλαχνικό λίπος και βελτίωσε αρκετούς δείκτες καρδιαγγειακού κινδύνου , όπως την αντοχή στην ινσουλίνη, τα επίπεδα των ηπατικών ενζύμων (σ.σ. στις εξετάσεις αίματος είναι λ.χ. τα SGOT, SGPT, αλκαλική φωσφατάση και γ-GT) και τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα.

Φυσικά ανάλογα οφέλη παρείχε και η συνδυασμένη προπόνηση, αλλά είχε και περισσότερες απαιτήσεις αντωχής. Από την άλλη πλευρά τώρα, οι ασκήσεις με βάρη από μόνες τους δεν φάνηκε να ωφελούν πουθενά, σύμφωνα πάντα με τις εξετάσεις.


Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.