Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συγχωνεύονται Alpha με Eurobank. Στο νέο σχήμα και το Κατάρ

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που ήταν γνωστές ως το απόγευμα, το σχέδιο προβλέπει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ τουλάχιστον.

Νέο τραπεζικό τοπίο δημιουργείται πλέον στην Ελλάδα, αφού αλλάζουν όλα στο τραπεζικό σύστημα με τη συγχώνευση της Alpha Bank με τη Eurobank και τη συμμετοχή του Κατάρ στο νέο σχήμα. Η τριπλή συμμαχία γεννά, σύμφωνα με τραπεζικούς
κύκλους, ένα πολύ ισχυρό τραπεζικό οργανισμό ο οποίος θα μπορεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία στις δυσκολίες και τις προκλήσεις της εποχής.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι χθες κατέληξαν σε συμφωνία οι ηγεσίες των δύο ελληνικών τραπεζών με το Κατάρ το οποίο είναι μεγάλος μέτοχος με ποσοστό πέριξ του 6% στην Alpha Bank.

Με την κίνηση αυτή οι δύο τράπεζες απάντησαν στο πρόβλημα που είχε προκύψει ύστερα από την τοποθέτηση του υπουργού Οικονομίας κ. Ευάγγελου Βενιζέλου, πως για τη χορήγηση κεφαλαίων στις τράπεζες από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, το δημόσιο θα πάρει κοινές μετοχές. Πράγμα που σημαίνει πως οι δύο τράπεζες, αλλά και οι υπόλοιπες θα περάσουν σε κρατικό έλεγχο.

Αντιδρώντας σε αυτό το ενδεχόμενο οι μεγαλομέτοχοι των δύο τραπεζών επίσπευσαν τις συζητήσεις και διαπραγματεύσεις που είχαν ξεκινήσει από καιρό και το Σάββατο το απόγευμα κατέληξαν στην τριπλή συμμαχία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που ήταν γνωστές ως το απόγευμα, το σχέδιο προβλέπει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ τουλάχιστον.

Από αυτά τα 300 εκατομμύρια θα βάλει η πλευρά του κ. Γιάννη Κωστόπουλου, ενώ άλλα 300 εκατομμύρια ευρώ θα επενδύσει ο κ. Σπύρος Λάτσης.

Τα υπόλοιπα 1,4 δις. Ευρώ θα βρεθούν από τον άλλο μεγάλο μέτοχο, το Κατάρ, αλλά και τους υπόλοιπους μετόχους των δύο τραπεζών.

Οι πληροφορίες από τις ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στο μετοχικό κεφάλαιο του νέου σχήματος θα συμμετάσχουν κεφάλαια και από άλλες αραβικές χώρες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κύρια πολιτική της νέας τράπεζας θα είναι η απεξάρτηση από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Πάντως, αναμένεται όπως έλεγαν τραπεζικοί κύκλοι, να προκύψουν προβλήματα με τα καταστήματα και το προσωπικό, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (δραστηριοποιούνται σχεδόν στις ίδιες χώρες) αφού οι οικονομίες κλίμακας που θα γίνουν θα έχουν σαν αποτέλεσμα να κλείσουν καταστήματα και να απολυθούν εργαζόμενοι.

Πηγή: imerisia 
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.