Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς.

Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη
που κατάγεται από την Ιεράπετρα κατέκτησε τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ ΓΙΑΝΓΚ 2011 και Αναπληρωματική της αναδείχθηκε η Ερατώ Μανδαλενάκη.


Την παρουσίαση της βραδιάς ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία ο Νίκος Παπαδάκης ενώ σε συνδυασμό με την παρουσία πολλών επωνύμων από τον καλλιτεχνικό χώρο, πραγματοποιήθηκε μια βραδιά λάμψης και ομορφιάς.

Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν πολλές εστεμμένες των προηγούμενων χρόνων όπως η Miss Κρήτη 2009 και αναπληρωματική Star Ελλάς 2010 Μαρία Τσαγκαράκη, η Ά αναπληρωματική Miss Κρήτη 2004 και Superstar 2009 Χρύσα Δρακάκη, η Miss Κρήτη 2010 Σοφία Παπαδάκη, η Miss Κρήτη 2006 Ελευθερία Σωκιανού, η Ά αναπληρωματική Miss Κρήτη 2010 Μάριαν Μακρή, η ΄Β αναπληρωματική Miss Κρήτη 2010 Μαρίνα Στεφανάκη, η Ά αναπληρωματική MissΚρήτη 2007 Μιράντα Βιτωράκη και πολλές άλλες. Στην κρητική επιτροπή συμμετείχαν μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος των πανελληνίων καλλιστείων κ. Βασίλης Πρεβελάκης και ο ιδρυτής της Ακαδημίας μοντέλων κ. Γιώργος Κουτούλιας, o οποίος θα συνεργαστεί με την Cretanart productions και την Παγκρήτια Ακαδημία Modeling.

Εντυπωσιακά σκηνικά, χορευτικά shows και μουσικές από τους Sam και Mentora δημιούργησαν ένα μοναδικό θέαμα και τα φλας των φωτογράφων δεν σταμάτησαν να αστράφτουν αρκετή ώρα μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, αποθανατίζοντας στιγμές χαράς και συγκίνησης των νικητριών.

Χρηματικά έπαθλα, ταξίδια και πλούσια δώρα κατέκτησαν οι νικήτριες ενώ διάπλατα τους ανοίγεται ο δρόμος για μια καριέρα στο χώρο της ShowBizz.

Οι 16 φιναλίστ εμφανίστηκαν με βραδινές τουαλέτες από το κατάστημα MARA, με μαγιό από τα καταστήματα Planet lingerie και FMS Stores και με αθλητικές εμφανίσεις Bodyaction από τα Health & Sports.

Τα χτενίσματα επιμελήθηκαν τα κομμωτήρια GP του Γιώργου Πάσσου, το μακιγιάζ το Beaute Beaute, ενώ τα νύχια των κοριτσιών έγιναν με προϊόντα Crystal Nails.

Χορηγοί της βραδιάς ήταν το κατάστημα οπτικών MarkAllen, το ξενοδοχείο Marin Dream, το ανθοπωλείο Χανάγια, ο Κρητικός Φούρνος, το Round Travel, η εταιρία Hellenica με τα προϊόντα Seventeen, Radiant και Lorvenn, τα συστήματα ασφαλείας Technology Systems και η Παγκρήτια Ακαδημία Modeling. Τη συνεργασία τους προσέφεραν επίσης οι εταιρίες Planet Media, Intellisense και η Unique Promotions.

Τις χορογραφίες και την κινησιολογία των υποψηφίων επιμελήθηκε ο Μιχάλης Κασσαπάκης, το styling ο Μπάμπης Κουτουλάκης, τις φωτογραφίες ο Μάνος Χαλαμπαλάκης, την εικονοληψία όλης της προετοιμασίας ο Γιώργος Δημητρουλάκης, το μοντάζ των Video το Studio Μανιώρος, ενώ τα σκηνικά φρόντισε η εταιρεία του Μανόλη Βασιλάκη.

Χορηγοί επικοινωνίας του διαγωνισμού ήταν η εφημερίδα Νέα Κρήτη, ταπεριοδικά 18 Τριάντα και BEST, οι διαδικτυακοί κόμβοι myvita.gr και entercity.gr, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Ράδιο 9,84, Υδρόγειος 106,9 και το Μουσικό Κανάλι 105,1, το οποίο είχε και την μουσική επιμέλεια της βραδιάς.

Μέγας χορηγός της εκδήλωσης ήταν το Yo Bailo dance club και χρυσός χορηγός το Beer Academy.

Την εικόνα αλλά και την ατμόσφαιρα της βραδιάς, μετέφερε σε κάθε σημείο της Κρήτης η ΚΡΗΤΗ TV.

Την ευθύνη για την οργάνωση της παραγωγής είχε η CretanArt Productions.
Πηγή: flashnews 
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.