Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παράταση πήραν "Τα κορίτσια με τα μαύρα", λόγω την αυξημένη ζήτηση των εισιτηρίων στα ταμεία του Ηρακλείου.

Τα κορίτσια με τα μαύρα... έρχονται στο Ηράκλειο 10-11 Αυγούστου στο κηποθέατρο
Χρύσα Ρώπα, Ελένη Καστάνη, Ρένος Χαραλαμπίδης, Σωτήρης Καλυβάτσης, Σοφία Μουτίδου και η Χρυσούλα Διαβάτη.

Το απόλυτο sold out του χειμώνα, η μεγαλύτερη θεατρική επιτυχία στην Αθήνα είναι το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα – Δημήτρη Αποστόλου «Τα Κορίτσια με τα Μαύρα», μια εκρηκτική κωμωδία για τη σύγχρονη Ελλάδα, τη διαφθορά, τη διαπλοκή και την ‘’ευλογημένη απάτη’’. Γραμμένη με το ταλέντο και το δηλητηριώδες, σπαρταριστό χιούμορ των δύο εξαιρετικών δημιουργών, με ένα θίασο που συγκεντρώνει τις μεγαλύτερες κωμικές δυνάμεις θηλυκού γένους στην Ελλάδα, ετοιμάζεται να περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα.


Τι θα δούμε σε αυτό το έργο; Ιδού λοιπόν…Ο Θεός έτρεμε ολόκληρος από τα νεύρα του παρακολουθώντας όσα συνέβαιναν στη γυναικεία Μονή της Παναγιάς της Μαυροβουνιώτισσας κάπου στη Βόρεια Ελλάδα και μάλιστα από τις ίδιες της ιέρειες της πίστης του.
Αν και 2000 χρόνια τώρα είχε αποφασίσει να μην ξανασχοληθεί με τους ανθρώπους– το αποτυχημένο αυτό πείραμα που προτιμούσε να ξεχνάει– η αλήθεια είναι ότι η σκέψη να ρίξει φωτιά και να τους κάψει όλους, άρχιζε να παίζει σα μεγάλη πιθανότητα στο Θεϊκό μυαλό του.
Μπορεί η μέχρι τώρα ιστορική διαδρομή του να έχει δείξει ότι είναι πανάγαθος, μεγαλόκαρδος, πάνσοφος και κυρίως….ΚΥΡΙΟΣ –αλλά και η υπομονή έχει τα όριά της.
Κάποτε ο γιος του είχε αναστατώσει τα Ιεροσόλυμα βλέποντας να έχουν μετατρέψει τον οίκο του Πατρός του σε οίκο εμπορίου…
Τώρα που ο ίδιος έβλεπε έναν άλλο τόπο λατρείας του, ένα αγαπημένο του μαγαζάκι να έχει μετατραπεί σε άντρο εμπορίου χασίς, πλυντηρίου πορνείας, κοιτίδα ιερόσυλων και βλάσφημων κατασκευαστών θαυμάτων, εκποιητών εκκλησιαστικής περιουσίας (της δικής του δηλαδή), επίορκων αστυνομικών, διαπλεκόμενων Υπουργών και καταφύγιο άνομων συμφερόντων…τι θα΄ πρεπε δηλαδή να κάνει; Τον Κινέζο; Άσε δηλαδή που δεν είχε και άλλο γιο να στείλει. Τώρα θα μου πεις, είδε χαΐρι με τον πρώτο; ΟΧΙ.
Όταν με τον ανθρώπινο νόμο, αυτά που συνέβαιναν στο μαγαζάκι του, επέσυραν ποινές τουλάχιστον 4.567 χρόνια– και με φίρμα δικηγόρο– αυτός τι θα ‘πρεπε δηλαδή να κάνει; Να σιωπά και να συγχωρεί;
«Ούτε ο Θεός δεν το θέλει» σκέφτηκε και χαμογέλασε πικρά.
Η ώρα της διπλωματίας είχε τελειώσει. Το λόγο τώρα είχαν τα όπλα…
Σαν προειδοποιητική βολή σκέφτηκε να στείλει στον εξαποδώ τους δυο συγγραφείς της ακραίας αυτής ιστορίας για να μάθουν επιτέλους οι βλάσφημοι ότι υπάρχει Θεός και θα τους κάψει. Δε μπορούν αυτοί, κύριε, να βγαίνουν και να δηλώνουν σε συνεντεύξεις τους «Αν υπάρχει Θεός….γιατί δε βγαίνει στο STAR» και να μένουν έτσι ατιμώρητοι– χωρίς έστω έναν αφορισμό– κάτι!
Είπαμε…εν αρχή ην ο λόγος. Είπαμε ότι όσα περιγράφουν δεν ήταν μόνο στο μυαλό τους, αλλά και σε τακτικά πρωτοσέλιδα εφημερίδων. Αλλά αυτοί το παράκαναν.
Ύστερα, όμως, ως γνήσιος παντογνώστης, ως «ο μόνος φιλάνθρωπος Θεός υπάρχει» σκέφτηκε κάτι πιο σατανικό και βάρβαρο. Να τους αφήσει να παρουσιάσουν το έργο τους και μετά να τους παραδώσει στα χέρια των Θεατρικών Κριτικών…
Και αργότερα, όταν θα ερχόντουσαν προς τα πάνω, ήξερε αυτός τι θα τους κάνει…

Στο νέο έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου πρωταγωνιστούν οι: Χρύσα Ρώπα, Ελένη Καστάνη, Ρένος Χαραλαμπίδης, Σωτήρης Καλυβάτσης, Σοφία Μουτίδου και η Χρυσούλα Διαβάτη.
Μαζί τους οι ηθοποιοί (αλφαβητικά): Γιάννης Αθητάκης, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Λευτέρης Ζαμπετάκης, Λευτέρης Λαμπράκης, Βασιλική Μπισαράκη, Παρθένα Χαροζίδου

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Συγγραφή: Αλέξανδρος Ρήγας- Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη


ΠΑΡΑΓΩΓΗ : ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: Κανονικό 24€, Φοιτητικό 18€



Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ