Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ισπανοί δημοσιογράφοι ήρθαν στον Άγιο Νικόλαο

Από κορυφαία ΜΜΕ της χώρας τους


Ισπανούς δημοσιογράφους από τη Μαδρίτη υποδέχτηκε χθες ο Δήμος Αγίου Νικολάου και τους συνόδευσε στη Σπιναλόγκα, στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής της περιοχής μας.

Οι  ισπανοί δημοσιογράφοι είναι προσκεκλημένοι της APIVITA, πρώτης εταιρείας  φυτικών καλλυντικών στην Ελλάδα και φιλοξενούνται σε  Ξενοδοχείο της Elounda A.E.
Οι δημοσιογράφοι προέρχονται από την γνωστή Ισπανική Εφημερίδα EL  PAIS, από το  περιοδικό ELLE ( Ισπανική  Έκδοση),  από το μεγαλύτερο σε κυκλοφορία Ισπανικό περιοδικό TELVA (400.000 αντίτυπα κάθε μήνα), το διεθνές περιοδικό  GLAMOUR και το ισπανικό περιοδικό YO DONNΑ. 
Τους συνόδευαν η εκπρόσωπος της APIVITA στην Ισπανία κ. Χριστίνα Αρσένη και η διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της εταιρείας στην Ελλάδα κ. Ναταλία Μελισσινού. 
Αξίζει να σημειωθεί  ότι το λογότυπο της εταιρείας φυτικών καλλυντικών  είναι εμπνευσμένο από τις μέλισσες των Μαλλίων ένα σπάνιο Μινωικό Κόσμημα του 16ου αιώνα π.χ. όπου δύο βασίλισσες  μέλισσες  σχηματίζουν μια ένωση που συμβολίζουν τη γονιμότητα και την αρμονία. 
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης των ισπανών δημοσιογράφων  στη Σπιναλόγκα είχαμε την ευκαιρία να αναφερθούμε  στο φυσικό κάλλος του Μιραμπέλο, στη μοναδική βιοποικιλότητα της περιοχής μας, στην ιστορία και τον πολιτισμό μας και τονίσαμε χαρακτηριστικά ότι ο τόπος μας είναι ένας πολύ αξιόλογος και ασφαλής τουριστικός προορισμός.
 Σημαντική αναφορά έγινε επίσης   στη χλωρίδα της Κρήτης η οποία αποτελεί τον ελληνικό  θησαυρό της φύσης, αφού στο νησί μας  βρίσκονται 2.500 φυτά από το σύνολο των 5.000 που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν για την Κρητική Διατροφή η οποία, όπως τους επισημάναμε,  είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη από ειδικούς επιστήμονες ένεκα της υψηλής διατροφικής της αξίας.
Εκ μέρους του Δημάρχου Αγίου Νικολάου κ. Δημήτρη Κουνενάκη  προσφέρθηκε ενημερωτικό υλικό με πληροφορίες για την προβολή  όλων των περιοχών του  Δήμου μας καθώς και DVD ώστε να αντλήσουν στοιχεία για το ρεπορτάζ τους ενώ με τη σειρά τους οι Ισπανοί  δημοσιογράφοι ευχαρίστησαν τους εκπροσώπους του Δήμου Αγίου Νικολάου για την εγκάρδια  υποδοχή  που τους επεφύλαξαν.
Οι δημοσιογράφοι που επισκέπτονται την περιοχή μας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη στήριξη του τουρισμού μας, γιαυτό το λόγο παρακαλούμε  όλες τις τουριστικές μονάδες  του  Δήμου Αγίου Νικολάου που φιλοξενούν δημοσιογράφους  μπορούν να έρχονται σε επαφή με τους αρμόδιους  συντελεστές της τουριστικής προβολής προκειμένου να αξιοποιήσουμε και αναδείξουμε τις μοναδικές ομορφιές που προσφέρει ο τόπος μας.

Πηγή: cretalive.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ