Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια καινούρια Star στην Ελλάδα....

Χωρίς να ξεχάσουμε κάποια ονόματα που εδώ και χρόνια είναι αυτά που απασχολούν τα φώτα της δημοσιότητας με τις εμφανίσεις τους, και κάθε τους πράξη διαμορφώνει το Life style και τα κοινωνικά πρότυπα για
τους υπόλοιπους, πρέπει να αναλογιστούμε ότι εδώ και λίγο καιρό ένα νέο τέτοιο ποπ είδωλο, ήρθε να ξεκουράσει τις υπόλοιπες ντίβες απ' όλο το παιχνίδι τις Δημοσιότητας....Το όνομα αυτής, ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΙΡΑ...H Ελένη Φουρέιρα είναι γεννημένη και μεγαλωμένη στην Αθήνα, από μικρή το όνειρό της ήταν να γίνει τραγουδίστρια. Το ίδιο της έλεγε και το ένστικτό της.Μεγαλώνοντας έκανε μαθήματα κιθάρας και ασχολήθηκε 3 χρόνια με το θέατρο. Σπούδασε μοντελίστ και σχεδιάστρια ρούχων. Υποσυνείδητα όμως ήξερε πάντα ότι αυτό που την εκφράζει είναι το τραγούδι και με αυτό θέλει να ασχοληθεί στη ζωή της..Στα 18 της λοιπόν χρόνια ξεκίνησε το τραγούδι και μόλις ένα χρόνο αργότερα της έγινε η πρόταση από τον Βασίλη Κοντόπουλο και τον Αντρέα Γιατράκο να σχηματίσει, μαζί με τη Μαρία Μακρή και την Αλκμήνη Χατζηγιάννη, ένα pop συγκρότημα. Ο λόγος για τις Mystique όπου έκανε τα πρώτα της σοβαρά επαγγελματικά βήματα στο χώρο του τραγουδιού, κάτι που, όπως λέει η ίδια, αποδείχτηκε πολύ σημαντικό για την εξέλιξη της καριέρας της, δίνοντας της εφόδια και εμπειρίες. Το πρώτο single τους «Σε άλλη σελίδα», σε στίχους Βίκυς Γεροθόδωρου και μουσική Κώστα Κυφωνίδη, έγινε αμέσως ραδιοφωνική επιτυχία. Ακολούθησε η κυκλοφορία του πρώτου ολοκληρωμένου στούντιο άλμπουμ τους με τίτλο «Μαζί».


Έπειτα από πολύ καλές συνεργασίες των Mystique με μεγάλα ονόματα της πίστας, ανάμεσά τους ο Νίκος Βέρτης, ο Σταμάτης Γονίδης, ο Νίκος Μακρόπουλος και ο Πάνος Κιάμος, και μετά από ένα πολύ επιτυχημένο hit με τους Νέβμα «Μην κάνεις πως δεν θυμάσαι» η Ελένη συνεχίζει δυναμικά τη σόλο πλέον καριέρα της.


Φεβρουάριο του 2010 συμμετέχει στον ελληνικό τελικό της Eurovision με το τραγούδι «Η κιβωτός του Νώε» με τον Μάνο Πυροβολάκη και τον Γιάννη Μπαντουράκη. Τα πρώτα της βήματα στην βιομηχανία της μουσικής κάνει με ένα εκρηκτικό ντουέτο με το Θηρίο, με τίτλο «Μια νύχτα μόνο» το οποίο εμπεριέχεται στο album του με τίτλο «Πάρτα όλα» και οπτικοποιήθηκε από τον Βαγγέλη Τσαουσόπουλο. Με μία εμφάνιση-έκλπηξη στα MAD Video Music Awards, τον Μάιο του 2010, τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας και το ντουέτο της με τον Dan Balan «Chica Bomb» γίνεται μεγάλη επιτυχία.

Το Νεόμβριο του 2010 συμμετέχει στο φιλανθρωπικό show του Mega «Just the 2 of Us» μαζί με τον Παναγιώτη Πετράκη όπου και κατακτούν την πρώτη θέση ανάμεσα σε 12 ζευγάρια.Ταυτόχρονα κυκλοφορεί η πρώτη ολοκληρωμένη δισκογραφική της δουλειά με τίτλο «Ελένη Φουρέιρα». Το ομότιτλο album της σε διάστημα λιγότερο των 2 μηνών γίνεται πλατινένιο. Μέσα από το album αυτό ξεχώρισε το hit «Το ‘χω», το οποίο και οπτικοποιήθηκε από τον Κωνσταντίκο Ρήγο, το hit «Άσε με» και το ντουέτο με τον Παναγιώτη Πετράκη «Σημάδια».Μετρά αρκετές σπουδαίες συνεργασίες με μεγάλα ονόματα του χώρου, όπως ο Βασίλης Καρράς, η Νατάσα Θεοδωρίδου, η Αγγελική Ηλιάδη, ο Κώστας Μαρτάκης, ο Γιώργος Γιαννιάς, ο Ηλίας Βρεττός, ο Χρήστος Χολίδης και η Πάολα. Αυτό τον καιρό εμφανίζεται στο Posidonio με τον Πάνο Κιάμο και τον Κώστα Μαρτάκη, σε ένα από τα πιο δυνατά σχήματα της παραλιακής και του φετινού καλοκαιριού.Αυτό που σίγουρα την χαρακτηρίζει είναι το πείσμα της. Αν αποφασίσει κάτι τότε σίγουρα θα το πετύχει. Όποιος την γνωρίσει, σίγουρα θα εντυπωσιαστεί από το πόσο χαρούμενο, ενθουσιώδες και κοινωνικό άτομο είναι.



Το βιογραφικό της έχει χρησιμοποιηθεί απο το επίσημο sait της Ελένης Φουρέιρα



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ